מאמן כושר אישי לילדים – מתי ילדים צריכים להתחיל לעבוד על הכושר שלהם?

מאמן כושר אישי לילדים

עם השנים, אנחנו יכולים לראות פרדוקס מסוים, מצד אחד, פחות ילדים עושים ספורט. זה ידוע. אם בעבר אחר הצהריים מגרשי הספורט היו מלאים בילדים, הרי שהיום הם ריקים. הסיבות לכך ידועות, מחשבים, טלוויזיות ועוד. מצד שני, יותר ילדים נרשמים למכוני כושר, משתתפים בקבוצות ריצה, עובדים עם מאמן כושר אישי.

קל להסביר את הפרדוקס הזה, ראשית, הרבה יותר בטוח ונוח להורים שהילדים יעשו ספורט וכושר בצורה מסודרת, שנית, בדרך כלל מי שעובד עם מאמן כושר אישי לילדים או בקבוצת ריצה, הוא מישהו שעבר את השלב של המחשבים והטלוויזיה או שהוא מעולם לא היה שם. במקרים מסוימים, שני הדברים משתלבים ביחד.

אימון עם מאמן כושר אישי לילדים, מתבצע בעיקר בקרב ילדים שהוריהם רוצים לדחוף אותם לעשות פעילות ספורטיבית, בין היתר בשביל לא להגיע לכדי מצב של השמנת יתר או מסיבות חברתיות אחרות, וכן בקרב ילדים ונערים שמתחילים לחשוב על השירות הצבאי שלהם ורוצים להגיע מוכנים לגיבושים כאלה ואחרים.

עוד אופציה שאנחנו רואים, הרבה פעמים עבודה עם מאמן כושר אישי לילדים היא עניין שמשתלב עם העובדה שהילד משחק בקבוצה מסוימת, למשל אם הוא משחק בקבוצת כדורגל והוא רוצה להיות ברמה גבוהה משל כולם, אז ההורים ישכרו לו מאמן כושר אישי שיעבוד איתו.

מה צריך לדעת על אימון כושר לילדים

הדבר הראשון שצריך לדעת הוא, לא בכל גיל אפשר לעבוד עם מאמן כושר. רצוי להתחיל בגיל 10-11, לפני כן לא רק שזה לא נכון פיזית אלא שגם הילד לא יהיה מרוכז וסבלני לאימונים. בדרך כלל אחרי גיל 10-11, הילדים מתחילים להתחבר לזה.

הדבר השני שצריך לדעת הוא, לא כל ילד רוצה לעבוד עם מאמן כושר אישי. מבוגרים יודעים מה הם רוצים, ילדים לא תמיד ולעיתים ההורים דוחפים אותם לזה. אם הילד לא רוצה ולא מביע עניין, עדיף שלא יעשה את זה. נכון יותר שזה יבוא ממנו.

הדבר השלישי, אימון כושר לילדים הוא לא דומה לזה של מבוגרים, עובדים פחות עם משקולות ויותר על תרגילים אחרים לשרירים. חשוב להקפיד על כך בשביל לא לפגוע בילד.

 

בית וגינה בריאות זוגיות טכנולוגיה ואינטרנט כללי לימודים נופש ואטרקציות פיננסים קוסמטיקה ואופנה רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אטרקציות באבו דאבי
אבו דאבי היא עיר תוססת הממוקמת על המפרץ הפרסי, והיא מציעה מגוון רחב של אטרקציות לכל סוגי המטיילים....
קרא עוד »
מרץ 20, 2023
סודות פנימיים: חשיפת אבני חן נסתרות ברישום קופות
האם אתה מוכן לגלות את הפוטנציאל הבלתי מנוצל של רישום קופות? הצטרפו אליי כשאנו חושפים היבטים פחות...
קרא עוד »
מרץ 14, 2024
כל מה שאתם חייבים לדעת על אחסון תכולת דירה
החלטתם שאתם רוצים לעזוב את ישראל לתקופה של כמה חודשים, או אולי שנים? ברור לכם שבסופו של דבר תרצו לחזור...
קרא עוד »
ינו 25, 2024