אי אפשרות לקבל אפידורל בלידה – מה ניתן לעשות?

אי אפשרות לקבל אפידורל בלידה

זריקת אפידורל היא דבר שלא מעט נשים יגדירו כדבר הטוב ביותר בתהליך הלידה שלהן. מדובר על זריקה אשר מאלחשת את כאבי הצירים הקשים מאוד שהאישה חווה במהלך הלידה. אולם, חשוב מאוד לדעת שלא כל אישה יכולה לקבל אפידורל. ישנן נשים שאינן יכולות לקבל את זריקת האפידורל במהלך הלידה ועל כן, חשוב מאוד לבחון האם את יכולה לקחת אפידורל טרם את מגיעה ללידה על מנת שתדעי כיצד להתמודד במידה ואינך יכולה לקחת אפידורל.

> קראי על וגיניזמוס באתר של יעקב בורנשטיין

מהו בעצם אפידורל?

זוהי למעשה זריקה של משככי כאבים לגב התחתון (אלחוש אזורי), שגורמת להרדמה של העצבים באזור ובכך מונעת מהאישה היולדת מלחוש כאבים. האפידורל קרוי כך על השם החלל האפידורלי שנמצא בגב התחתון ליד עמוד השדרה. זריקת האפידורל מהווה כיום את השיטה היעילה ביותר לצורך הקלה על כאבים במהלך הלידה. את זריקת האפידורל ניתן לקבל בעיקר בשלב הלידה הפעילה, אך לא פעם ניתן לקבל אותה עוד לפני.

האם כל אישה יכולה לקבל אפידורל?

לא כל אישה יכולה לקבל זריקת אפידורל וחשוב מאוד לדעת זאת. אישה אשר רמת הטסיות שלה בדם מתחת ל100 אלף כאשר יש מחמירים שאף טוענים שפחות מ80 אלף זוהי הרמה המתבקשת שבגינה לא מקבלים אפידורל, לא תקבל אפידורל. גם אישה אשר משתמשת בתרופות מדללי דם לא תוכל לקבל אפידורל. גם במצב של חיידק בדם, במקרה של עיוות עמוד השדרה, מצב של תת לחץ של, נשים עם כתובת קעקוע גדול שמכסה את כל אזור הגב התחתון, כאשר הלידה כבר קרובה ומפתחת מהר ועוד, הם מקרים שבהם האישה לא תוכל לקבל אפידורל. במקרים שכאלה ניתן לבקש גז צחוק או חומר מקל אחד שמותר לתת בהריון וכן, להשתמש בדרכים טבעיות לצורך הקלה על כאבי הצירים. לא פעם ניתן לפתור מצבים שבגינם בלתי אפשרי לקבל אפידורל ולכן, רצוי מאוד להתייעץ עם רופא נשים מקצועי ומנוסה בתחום.

> קראי מה זה ניתוח וסטיבוליטיס באתר של יעקב בורנשטיין

בית וגינה בריאות זוגיות טכנולוגיה ואינטרנט כללי לימודים נופש ואטרקציות פיננסים קוסמטיקה ואופנה רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
החלפת צילינדר
אתם זקוקים להחלפת צילינדר בדלת שלכם ופונים למנעולן שיבוא לעשות את העבודה. כבר בשלב הזה אינכם בטוחים...
קרא עוד »
אוג 29, 2017
שטיחים
שטיחים קיימים כבר אלפי שנים ויוצרו במקור משיער בעלי חיים ומסיבי צמחים. בתרבות המערבית, השטיחים הפכו...
קרא עוד »
נוב 24, 2022
למה חייבים לבצע בדיקת גז ראדון?
גז ראדון הוא גז שנזקיו לבריאות ידועים, ומי ששוהה באזור בו יש ריכוז גבוה מגז זה עלול להינזק כתוצאה מכך....
קרא עוד »
ינו 30, 2020