אורית אופיר

אורית אופיר

אורית אופיר היא יועצת זוגית ומשפחתית עבור חברות ציבוריות וגם אנשים פרטיים. בנוסף להרצאות וסדנאות שונות שאורית מעבירה ברחבי הארץ, היא גם כותבת מגזינים ומאמרים מקצועיים בכל ענייני משפחה, זוגיות וילדים.

איך עושים ייעוץ אסטרטגי לעסק כושל?

ייעוץ אסטרטגי לעסקים חלשים הוא טרנד חדש בעולם העסקים. חברות שנאבקות לשרוד וזקוקים לעזרה באסטרטגיה העסקית שלהן פונות ליועצים אלו. איך עושים ייעוץ אסטרטגי לעסק כושל – כל מה שחייבים לדעת. 

מפת דרכים לשינוי 

היועצים עוזרים לבעלים של עסק כושל להבין כיצד הם יכולים להצמיח את העסק שלהם ולהפוך אותו לרווחי יותר. הם גם מספקים מפת דרכים כיצד ייראה עתיד החברה, כך שהחברה תוכל לעמוד בקצב של מתחרותיה. תהליך הייעוץ האסטרטגי הוא לרוב ארוך טווח, אך הוא מספק ערך רב לחברות הזקוקות לכך בנקודת זמן זו.

למצוא את החוזקות 

ניתן לומר כי הצעד הראשון עבור עסק חלש הוא לגלות מהן החוזקות שלו ואיזה סוג ייעוץ יעזור לו לצמוח. ברגע שהם יודעים זאת, הם יכולים להתחיל לחפש שותף חזק שיכול לעזור להם לבנות על החוזקות הללו. ייעוץ על ידי יועץ חיצוני נועד כדי לסייע בניהול העסק לפרק זמן מסוים. זה עוזר  לזהות חולשות, הזדמנויות ואיומים על מנת לפתח אסטרטגיה מוצלחת יותר מהנוכחית.

מהם המרכיבים 

המרכיבים המרכזיים של ייעוץ אסטרטגים לשיקום עסק כושל:

  1. הגדרת יעדים: זה עוזר ליועץ להבין מהן המטרות של הלקוח, והיועץ עוזר לו לתכנן איך להשיג אותן
  2. תכנון אסטרטגי: זה עוזר להבין איך הם היועצים יכולים לעזור ללקוח להשיג את מטרותיו בצורה יעילה
  3. ביצוע: שלב זה עוזר לבצע את התוכנית הזו ולוודא שהם משיגים תוצאות

על מנת להשיג תוצאות, על היועצים להיות בעלי הבנה הן של העסק והן של המתחרים שלו. הם צריכים להיות מסוגלים לזהות חוזקות וחולשות על מנת להגיע לפתרונות שלא רק יעזרו לחברה היום אלא גם יהיו יעילים לאורך זמן.

קראו על התייעלות עסקית >>>

Share this post

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email