הללויה

רבים מאיתנו, יכולים בקלות לחשוב על רהיט בעל ערך סנטימנטלי, בין אם זה שולחן אוכל בו הוכנו אינספור ארוחות משפחתיות, או כיסא הנדנדה האהוב על סבתא. רהיטי עץ, תמיד עושים לנו את זה וההמלצה שלנו היא לקנות רהיטי עץ לבית. איך עושים את זה?

הללויה 

רהיטי עץ בעבודת יד בנויים באיכות, כך שניתן יהיה להוקיר אותם לדורות הבאים, בדקו למשל אדנית עץ בעבודת יד. מלבד פוטנציאל האיכות של רהיטי העץ, ישנן מספר סיבות לכך שריהוט עץ קשה בעבודת יד, הוא רכישה חכמה יותר מאשר הרהיטים המיוצרים, בייצור המוני, הנפוץ כל כך בשוק של היום. 

עמידות רהיטי עץ 

רהיטי עץ, בנויים כדי לסבול עשרות שנים של בלאי תוך שמירה על יופיו הטבעי של הרהיט. ניתן לאטום אותו בגימורים המגנים עליו ושהופכים אותו לעמיד בפני שריטות, לחות, כתמים ובלאי יומיומי. 

רוב הרהיטים בייצור המוני הנמכרים כיום, עשויים מעץ מיוצר כגון דיקט, MDF (סיבי צפיפות בינונית), או אפילו לוח חלקיקים, ופשוט לא תואמים את העמידות או אורך החיים של רהיטי עץ בעבודת יד.

התחדשות 

עצי הפרקט הם משאבים מתחדשים התורמים לבריאות הסביבה בזמן שהם גדלים. הללויה הארומה שבעץ, בוחרת את העצים הקשים ביותר מספקים הידועים בשיטות ייעור אחראיות. זו הסיבה שחברה זו היא מהמוצלחות בארץ לשיווק רהיטי עץ ייחודיים.

ידידותי לסביבה 

בניגוד למוצרי עץ מיוצרים המכילים חומרי מילוי וחומרים משמרים כגון פורמלדהיד לחיבור ביניהם, רהיטי עץ מיוצרים מעץ אמיתי. ניתן להשיג רכיבים מחנויות מקומיות, להפחית את עלויות ההובלה ולתמוך בכלכלה המקומית.

יופי של עץ 

לכל זן עץ, יש מאפיינים ודפוסים ייחודיים משלו, וגם בתוך המינים, דפוסי הגרגירים משתנים מפריט לפריט, מה שהופך כל רהיט שונה במקצת מהאחר.

בית וגינה בריאות זוגיות טכנולוגיה ואינטרנט כללי לימודים נופש ואטרקציות פיננסים קוסמטיקה ואופנה רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
IZK  פרויקטים
חנויות, בתי קפה, משרדים שמקבלים קהל, דוכני מכירה בפסטיבלים, ביתנים בתערוכות – כל המתחמים האלה נקראים...
קרא עוד »
נוב 29, 2017
מחסן לגינה
מחסן לגינה הוא מוצר חיוני לכל מי שנהנה מגינון או לכל בעל חצר פרטית. זהו מבנה קטן הממוקם בדרך כלל בחצר...
קרא עוד »
מאי 04, 2023
סרום זהב – למראה נקי וזוהר
סרום לפנים הוא מוצר פופולרי לאנשים שרוצים לשפר את מראה העור שלהם. זוהי תערובת של ויטמינים ומינרלים...
קרא עוד »
מאי 01, 2023