מתקני מים

מיני בר

המים נחשבים למצרך יקר הן כלכלית והן מבחינת החשיבות שלהם עבור האדם ולהישרדותו. בישראל איכות המים בברזים נחשבת לאחת מהירודות במדינות המתקדמות ולכן מרבית המשפחות בישראל רוכשות מתקני מים כאלה ואחרים כדי ליהנות ממים מסוננים, בריאים וטובים יותר לשתייה ושימוש. בשל ריבוי האפשרויות השונות בתחום הכנות עברוכם כמה טיפים חשובים לבחירת מתקן מים המתאים לצרכים שלכם.

איזה סוג מתקן מדבר אליכם יותר?

יש סוגים שונים של מתקנים ואפשרויות. לדוגמה: ניתן לעשות שימוש בקנקן עם פילטר לסינון מים המתאים בעיקר לשימוש ביתי. אולם אם אתם רוצים מים קרים/חמים זמינים עבורכם באופן שוטף ובצורה נקייה וייתכן ותרצו להשתמש בבר מים או מתקן מים אחר. הינה כמה אופציות:

  • מיני בר – המתקן הפופולרי המאפשר שתייה של מים חמים וקרים (במתקנים מסוימים גם פושרים ואפילו מים מוגזים). המתקנים מגיעים עם סננים מתקדמים ומוציאים מים נקיים ומסוננים. את הסננים מחליפים אחת לחצי שנה ואת נורות הUV בדרך כלל אחת לשנה. ראו כאן לדוגמה מיני בר מומלץ ואיכותי!
  • בר מים – מתקן של מים מינרליים וכדי מים. אלה מגיעים בכמה עיצובים וגדלים ובדרך כלל הכדים מסופקים ללקוח עד הבית בהתאם לכמויות שהוא צורך.
  • מתקן מים רצפתי – סוג של בר מים חשמלי, רצפתי, מתאים לבית ולעסק.
  • מתקן תת כיורי – זהו מתקן מים המותקן מתחת לכיור ומחובר לברז ייעודי. המתקן מסנן את מי הברז ומאפשר שימוש בריא ונקי יותר שלהם.
  • קולר – מתקן המקרר את המים ומספק מי שתיה קרים ומסוננים כל שעות היום. לרוב נפוץ בבתי עסק ומוסדות שונים כמו מתנסים, בתי ספר וכו'.

אז איך נבחר את מתקן המים שלנו?

ובכן מלבד סוג המתקן אתם רוצים להתחשב גם במחיר, ברמת הסינון, בצורה בהחלפת הסננים ובאיזו תדירות וכמובן בתמיכה ובשירות שתקבלו מהחברה המשווקת במידת הצורך.

בית וגינה בריאות זוגיות טכנולוגיה ואינטרנט כללי לימודים נופש ואטרקציות פיננסים קוסמטיקה ואופנה רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קנאבידיול – שפע של יתרונות בריאותיים
כיום אפשר למצוא אנשים בארה״ב ובעולם כולו שבוחרים לצרוך מוצרי קנאבידיול בתצורות שונות במטרה לשפר את...
קרא עוד »
מאי 12, 2022
בטיחות בעבודה עם סולם
אחד הנושאים החשובים והמדוברים ביותר כיום במקומות עבודה רבים, בין אם מדובר במקומות מוסדיים, חנויות,...
קרא עוד »
ספט 27, 2018
אביזרים לבריכת שחיה
בריכת שחיה פרטית אצלכם בבית – מי לא היה רוצה שתהיה לו אחת כזו? היום המון ישראלים שיש להם חצרות פרטיים...
קרא עוד »
ינו 23, 2022