חימום תת רצפתי חשמלי

חימום תת רצפתי חשמלי

מעוניינים להתנהל בבית שלכם ללא גרביים ונעלי בית בחורף? מי שחי פה בישראל בשנים האחרונות ודאי יודע שהמשימה כמעט בלתי אפשרית. הקור המקפיא כבר אינו עומד בסימן שאלה. הוא עובדה קיימת וימי הבצורת החמימים של חורפי 2007-2008 נראים כמו חלום רחוק שלא יחזור עוד. לכן, ממש כפי שלא הייתם מוותרים על הפרגולה, הסוכך ובמרקיזה בקיץ, אל תוותרו על פתרון חימום תת רצפתי חשמלי שיסייע לכם להתגבר על אתגרי הקור על הרצפה.

ההתקנה הנדרשת

נדרשת פתיחה של כל המרצפות שלכם על מנת להגיע למצע המבנה, שעשוי להיות מבוסס על אבני חצץ (סומסום) או על חול חלק. כאשר מגיעים הטכנאים למצע הם מחברים אליו מערך חימום תת רצפתי חשמלי המורכב מצינורות בעלי כושר עמידה בתנאי לחות ודחיסות אשר מחוברים לרכזות חשמליות שאחראיות על ויסות גז החום מתוכם. המערכת ניתנת להפעלה מבחוץ, בשטח נגיש בתוך המבנה שלכם באמצעות בקר חשמלי וחיבור לחשמל של הכבל הראשי. מרגע החיבור, הבית כבר לא ירגיש קר וניתן יהיה לדרוך בו מבלי להסתכן במכת קור קשה.

השגרה עם התשתית החדשה

לאחר שהותקן אצלכם מערך חימום תת רצפתי חשמלי, כל מה שנשאר לכם כעת לעשות הוא ליהנות משגרה חדשה. נסו לכוון את הטמפרטורה ואת עוצמת הדריכה ואל תחששו לעשות לעצמכם כוויות כי לא תצליחו: המערכת מעוגנת בתקני בלימה נגד טמפרטורות גבוהות ועוצמות חום בלתי רגילות. כאשר תביאו את המתגים השונים למצבים אלו הם יפסיקו להסתובב או יסתובבו אך לא ישפיעו על המכשיר. על הצג הדיגיטלי שלו תהיה רשומה הטמפרטורה הכי גבוהה שמותר בתקן, ולא את הטמפרטורה הכי גבוהה שאתם ביקשתם להנחיל בהפעילכם את התשתית. בדרך זו אתם נהנים מפתרון חימום איכותי ובטיחותי שיאפשר לכם לא לעשות טעויות אלא לבסס בבית הקר תשתית חימום בטוחה וראויה לשימוש כל בעלי הבתים.

התנהלות עם תשתית חימום חדשה ומפנקת

ניתן ליהנות מקופסת מיתוג בה ניתן לקבוע את טמפרטורת פתרון חימום תת רצפתי חשמלי והעוצמה שלו מבלי לחרוג למצבים מסוכנים של כוויות חום. בפרק הקודם הזכרנו כי המכשיר בולם את ההתנהלות הזו בהתאם לדרישות התקן. לכן, יהיה זה פשוט ובטיחותי לגבש טמפרטורה ועוצמה נדרשות. כעת, ניתן לדרוך ברחבי הבית בבטחה ללא חשש לקבל כווייה ברגל ובטח שלא מחשש לספוג קור.

התאמה אישית של התקנה לכל מבנה

חברת התקנת פתרון חימום תת רצפתי חשמלי תמצא את שביל הזהב להתקנה נכונה ובטוחה בכל בית בו היא משרתת. החברה תזהה את מוקדי הקור העיקריים ותתקין שם את תשתיות הולכת הצינורות, כשצינורות לא מרכזיים ינותבו למקומות בהם הקור פחות משפיע (למשל עקב הימצאות שמש באזור). בדרך זו תוכלו ליהנות באופן שוויוני גם ממקומות מאד קרים בתוך המבנה וגם ממקומות בעלי עוצמת קור בינונית. חימום תת רצפתי חשמלי מאפשר לכם ליהנות ממש מכל פינה בבית מבלי לחשוש ממכות קור.

בית וגינה בריאות זוגיות טכנולוגיה ואינטרנט כללי לימודים נופש ואטרקציות פיננסים קוסמטיקה ואופנה רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מטבחים מעוצבים – כמה הם יעלו לכם
החדר שאנו שורפים בו הרבה מאוד זמן בכל יום הוא המטבח. הן אם אנחנו מכינים את הארוחות, ובין אם אנחנו רק...
קרא עוד »
דצמ 14, 2021
שיפוץ לפני מעבר לדירה חדשה
אם אתם מתכננים לעבור דירה, ההתרגשות ודאי בעיצומה, אתם בוודאי מתכננים איפה לשים כל דבר ואיך לארגן את...
קרא עוד »
אוג 29, 2016
הדומים מעוצבים – כך תתאימו הדום לכורסה שלכם
לקנות הדום מעוצב ויפה שיתאים בצורה מושלמת לכורסה שלכם בבית זה לא עניין פשוט. יש מגוון רחב של אפשרויות...
קרא עוד »
מאי 25, 2020