הסרת שיער בלייזר – כך תכיני את עצמך לטיפול

הסרת שיער בלייזר - כך תכיני את עצמך לטיפול

לקראת הקיץ, הימים החמים, המכנסיים הקצרים והשעות הרבות בים ובבריכה, יותר ויותר נשים מתעניינות בתהליך הסרת השיע עליו ניתן לקרוא בקישור https://www.americanlaser.co.il/branches/tel-aviv. השחרור מהצורך לגלח והאפשרות להיות תמיד מוכנה וזמינה. עם זאת, לא בטוח שהקיץ הוא העונה המתאימה ביותר, כדאי דווקא לדחות את הטיפולים ולהתכונן במהלך החורף לקיץ הבא.

לפני טיפול הסרת שיער

חשוב לדעת כי ישנם מצבים רפואיים שאינם מאפשרים טיפולי הסרת שיער ולכן חשוב להתייעץ עם הצוות הרפואי ולעדכן אותו בנוגע לכל מצב הורמונלי, תרופות, מחלות ועוד. לאחר שהצוות יאשר את תחילת הטיפול יש להימנע מחשיפה לשמש ושיזוף כלשהו מאחר שאין אפשרות לבצע הסרת שיער מעור שזוף. לפני ההגעה לטיפול יש לגלח בעזרת סכין גילוח את כל האזור המיועד לטיפול. מומלץ לצלם לפני הגילוח כדי לאפשר מעקב בהמשך אחר הצמיחה באזור. 

לאחר טיפול הסרת שיער

עם סיום הטיפול הראשון וכל טיפול אחריו עלולות להופיע תופעות כמו אודם מקומי, תחושות גירוד או פריחה קלה. חשוב לעדכן את הצוות המטפל והצוות הרפואי במכון. חשוב להימנע משטיפה של האזור במים חמים, אמבטיות וסאונות. כמו בהכנה לטיפול גם לאחר טיפול הסרת השיער חשוב להקפיד להימנע מחשיפה לשמש במשך עשרה ימים ולהקפיד על קרם הגנה בעל מקדם גבוה בכל יציאה לאור יום. במהלך התקופה הקרובה לטיפול ייתכן כי יופיעו שערות חדשות באזור הטיפול אך הן ינשרו במהרה כחודשיים לאחר הטיפול ולקראת הטיפול הבא תופיע צמיחה מחודשת של השערות אותן יש לגלח כהכנה לטיפול הקרוב. 

בכל מקרה של מחלה, קרבה ליד חולה או שהייה בחו"ל, יש להימנע מלהגיע לטיפול הסרת שיער בלייזר לגברים ונשים. גם במצב שבו מופיע חום, יש להימנע מהגעה לטיפול.

בית וגינה בריאות זוגיות טכנולוגיה ואינטרנט כללי לימודים נופש ואטרקציות פיננסים קוסמטיקה ואופנה רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הכנות לקראת בדיקה במכון הרפואי לבטיחות בדרכים
מהו המכון הרפואי לבטיחות בדרכים? המכון הרפואי לבטיחות בדרכים הינו מכון מטעם המדינה אשר קובע על...
קרא עוד »
יול 23, 2018
למה כדאי לכם להירשם לקורס דיבור מול קהל?
דיבור בציבור הוא לא רק דיבור. זה קשור לדרך שבה אתה מעביר את הרעיונות והמחשבות שלך לאחרים. קורסי דיבור...
קרא עוד »
פבר 27, 2023
אשפוז פסיכיאטרי פרטי – לחוויית טיפול המתאימה לכם
אם יש משימה אחת חשובה בחיים של בני משפחה של חולים פסיכיאטרים, בוודאי מדובר על הניסיון לספק שירותים...
קרא עוד »
ספט 22, 2020