זוגות רבים חוששים מכך שלא יצליחו לנהל את החתונה כראוי לא רק מבחינת ההכנות אליה אלא גם מבחינת היום עצמו. הם חוששים מכך שייכנעו למחירים של ספקים שונים, או במילים אחרות יצאו פראיירים. לכן, רבים מהם בוחרים להשאיר את רוב העבודה למנהל אירוע בכדי להקל על עצמם. נכון מדובר בהוצאה נוספת, אבל במקרים רבים היא לא רק מספקת שקט נפשי אלא חוסכת כסף לזוג. אז אל מה בדיוק מנהל האירוע אחראי?
השגת ספקים לחתונה
האינטרסים שלכם הם החשובים לו ביותר. הוא ידאג לארגן לכם פגישות עם מול ספקים כמו תקליטן לחתונה, צלם וכמובן גם ידאג למצוא לכם אולם אירועים שמתאים לתקציבים שלכם. זוגות רבים מרגישים חסרי עונים מול אפשרויות הבחירה הגדולות. מנהלי אירועים משתפים פעולה עם ספקים רבים ולכן הם ידעים להתאים בין ספק לזוג.
בניית לו"ז ותכנית לאירוע עצמו
האם להתחיל במסיבה מיד לאחר החופה או קודם כל לפתוח את המזנונים ורק לאחר מכן להתחיל את המסיבה. זוהי רק אחת מההתלבטות של זוגות רבים לקראת החתונה. מפיק אירועים יעזור לכם לבנות לו"ז ראוי לקראת החתונה שיתאים לציפיות שלכם ולכל נסיבה אפשרית. לכן לא מדובר בעבודה שבלונית של מפיק שמתנהלת באותו אופן בכל אירוע. זה נכון שיש מנהל אירוע מטעם כל אולם, אבל זה לא מספיק.
איך בוחרים מנהל אירוע?
חשוב מאוד לייחס חשיבות לדברים הבאים
- תודעת שירות – החתונה הוא יום מלחיץ ואם מנהל האירוע אינו אדיב וסבלתי הוא לא שווה את הכסף שלכם.
- מחיר משתלם – עלות חתונה כיום עוברת את ה 100 אלף ₪ בקלות. לכן כדאי לצמצם הוצאות אבל לא על חשבון האיכות. 2000-3000 ₪ לניהול אירוע זהו מחיר סביר. אפשר תמיד למצוא מבצעים וחבילות שמוזילים את העלות.
- תיאום ציפיות – לבדוק במה בדיוק הוא מטפל זהו הבסיס לתיאום ציפיות ומתכון לשיתוף פעולה מוצלח לכן אל תיקחו את השירות כמובן מאיליו. יש כאלה שלא מספקים שירות מסוים ולפני שאתם חותמים את הצ'ק כדאי לכם לדעת זאת מראש.
באדיבות: http://engaged.co.il/