הדברת נמלים

על אף שאלה לא נחשבות מזיקות לבני האדם, הצטברות של נמלים בסביבתנו יכולה להוות מטרד של ממש. על מנת להדביר את הנמלים יהיה עלינו להכיר את אורח החיים שלהן ולבצע הדברה אפקטיבית, אחרת אלה יחזרו במהירות. לכן גם הפתרון המומלץ ביותר הוא להזמין מדביר מקצועי עם חומרי ההדברה הנכונים והציוד הנדרש לביצוע העבודה.

נא להכיר – הנמלה:

אנו מאמינים שאתם כבר יודעים לזהות נמלה כאשר אתם רואים אחת כזו. ובכל זאת, ישנן יותר ממאה סוגים שונים של נמלים בישראל, שהנפוצה שבהן היא הנמלה הבנאית. צבעה של זו הוא שחור, היא חיה מתחת לאדמה וניזונה מהחי והצומח. בראש כל קן עומדת מלכה. כאשר המלכה מתה, הנמלים נוטשות את הקן ולכן יהיה עליכם לבצע הדברה אפקטיבית אשר פוגעת בראש ובראשונה במלכה.

הכנות להדברת הנמלים:

ראשית יהיה עליכם למצוא את המקומות שבהן הנמלים אוהבות להסתובב ואת המקומות בהן הן שורצות. אם תצליחו למצוא את הקן שלהן, אז מה טוב. במידה ומדובר בפנים הבית, הרי שתרצו למצוא את המקום שבו הן מסתובבות הכי הרבה: במטבח, בסלון, בתוך הארונות וכד'. ייתכן והמדביר ייאלץ לאטום מקומות מסוימים בבית לפני הריסוס, על מנת שאלה לא יברחו אליהם במהלך או לאחר הריסוס.

כיצד אלה מגיעות?

אין כמעט אחד מאתנו שלא משאיר פירורים אחרי שהוא אוכל. בין אם זה בחדר השנה, בשולחן במטבח, בסלון או בכל מקום אחר. הנמלים יכולות לזהות שאריות אוכל ממרחק רב ולהתחיל לרבוץ במקום בו יש שאריות כאלו לעתים קרובות. מקום מחייתן הוא לרוב יהיה באדמה שבגינתכם.

שימוש בחומר הדברה מתאים:

על אף שרבים מכם ודאי משתמשים בשיטות רבות כדי למנוע את התשלום עבור הדברת נמלים, החל מניקיון הבית, דרך ריסוס פשוט מחומר הדברה שקניתם בסופר ואפילו שפיכת מים חמים באזור בו השארתם שאריות אוכל בכוונה כדי לכווץ אליכם את הנמלים. כל אלה הנם פתרונות זמניים בלבד ואינם מהווים פתרון לבעיה האמיתית.

על מנת להיפתר לגמרי ממטרד הנמלים יהיה עליכם להשתמש בחומרי הדברה כימיים המיועדים להדברת כל סוגי הנמלים. תאלצו לאתר את כל האזורים בהן הן עוברות, רובצות ומתגוררות. מומלץ לאטום אזורים מסוימים אליהן הן יכולות לברוח לאחר הריסוס. אם יש לכם ילדים או בעלי חיים בבית, אנא הרחיקו אותם מאזור הריסוס. מומלץ להתייעץ עם המדביר המבצע את העבודה בנוגע לתקנות הבטיחות במקום וכן שטיפת האזורים המרוססים לאחר ההדברה.

בית וגינה בריאות זוגיות טכנולוגיה ואינטרנט כללי לימודים נופש ואטרקציות פיננסים קוסמטיקה ואופנה רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עורך דין משפחה
אחד מתחומי המשפט הבולטים והרגישים ביותר, הוא התחום של דיני משפחה. מדובר על תחום נרחב מאוד, שמתייחס...
קרא עוד »
אוג 05, 2017
מיטות קומותיים: מדוע עדיף על מיטה רגילה?
ברוב הבתים הישראלים יש כמות מצומצמת של חדרים, ובמקרים לא מועטים כמות מבורכת של ילדים, והרי שלתת לכל...
קרא עוד »
דצמ 27, 2021
טיפים של לוכד חולדות להרחקת חולדות מהבית
הופעה של חולדות בבית היא אף פעם לא נעימה, אמנם לא מדובר בחיה מסוכנת אבל אף אחד מאתנו כנראה לא רוצה...
קרא עוד »
יול 28, 2021