חתונה טבעונית שכולם ידברו עליה (בקטע טוב)

חתונה טבעונית

בואו נתחיל עם בדיקה קטנה: יש לכם מושג בכמה חתונות הייתם במהלך חייכם? כמה עשרות, נגיד. וכמה מהן אתם זוכרים, אבל באמת זוכרים, באופן מיוחד? מי לבש מה? איזה אוכל היה? איך נראתה הכלה? אם אח שלכם או בת דודה קרובה היו החתן או הכלה, סביר להניח שאתם זוכרים קצת יותר פרטים, וגם זה לא בטוח, אם שתיתם שם עד לשיכרון חושים.

ועכשיו הנה אתם מתחתנים. אתם. זה הולך להיות האירוע הכי גדול בחייכם וברור לכם שלא משנה איזו הפקה תרימו עם הדי.ג'יי הכי טוב, עם פסלים אנושיים רוקדים מהתקרה, עם מכונת בועות, עם הופעה של משה פרץ בחופה, מבחינת האורחים שהם לא בני המשפחה הקרובה שלכם מדובר באירוע גנרי לחלוטין.
אז אם ברגעים אלה אתם מתלבטים האם לקיים חתונה טבעונית כי אחד מכם הוא כזה או שניכם, אתם בעצם מבינים שאין מקום להתלבטות כי בסופו של דבר זה האירוע שלכם, ואתם תזכרו אותו הכי טוב. אתם לא רוצים שאף חיה תמות למענכם ברגעים השמחים שלכם, וזה מובן לחלוטין. זה מובן בעיקר לכם, סביר להניח שפחות להורים שלכם, ועוד הרבה פחות לחלק מהאורחים, כי הרי תמיד אומרים שלטבעונים אין מה לאכול, אז מה כבר יגישו לנו בחתונה טבעונית? חסה עם חתיכת טופו מעל?

הפקת חתונה טבעונית

הנה לכם כמה טיפים איך לארגן חתונה טבעונית כהלכתה:

  1. בני הזוג צריכים להיות בטוחים שזה מה שהם חפצים בו ולהיות עקביים ונחושים מול בני המשפחה כאשר מספרים להם על הרצון לקיים חתונה טבעונית. נסחו מראש את כל הסיבות למה אתם רוצים בכך וחשבו על דרך מרגיעה להציג זאת (יש היום המון קייטרינג שמתמחים בזה, אל תדאגו יהיה מה לאכול, אף אחד לא יעשה פרצוף, זו תהיה החתונה של השנה דווקא בגלל זה וכדומה).
  2. בכלל כדאי לשתף בהחלטה המדוברת קודם את בני המשפחה לפני שמספרים לכל האורחים. קודם הם צריכים לעכל את הרעיון ולקבל אותו בהבנה כי הם גם יישאלו על זה רבות אחר כך.
  3. התייעצו עם טבעונים אחרים שכבר עשו חתונה טבעונית לגבי הקייטרינג. שאלו בקבוצות הפייסבוק ולכו לבדוק את החברות. יש כאלה שמציעות מבחר מדהים ומשגע של מאכלים. מומלץ ללכת לטעימות ביחד עם המשפחה כדי שגם להם תהיה השפעה בעניין וכדי שייווכחו במו לשונם שלטבעונים יש ועוד איך מה לאכול.
  4. אל תפתיעו את האורחים שלכם בערב החתונה – ספרו להם מלכתחילה שהם באים לחתונה טבעונית והדגישו שהם הולכים לעבור חוויה קולינרית עשירה. עדיף שהאורחים יבואו מסוקרנים מאשר שיגלו במקום ויהיו מופתעים ואף מאוכזבים.
  5. תזכרו שלא משנה מה יגידו, מה יזכרו, מה יספרו, זה האירוע שלכם, ואתם מקיימים אותו כדי להצהיר על האהבה שלכם ועל הרצון שלכם לעשות צעד משמעותי בזוגיות. זה כל מה שחשוב – אתם.
בית וגינה בריאות זוגיות טכנולוגיה ואינטרנט כללי לימודים נופש ואטרקציות פיננסים קוסמטיקה ואופנה רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דלתות זכוכית מתי? ואיפה להתקין?
לאחרונה ניתן לראות שבלא מעט מקומות נעשה שימוש בדלתות זכוכית. לכן עולה השאלה הטבעית? האם גם במקרה לכם...
קרא עוד »
מאי 15, 2022
ביובית בחדרה – תטפל בסתימות אחת ולתמיד
בעזרתה של ביובית בחדרה תוכלו לטפל בסתימות של ביתכם אחת ולתמיד. כך תוכלו לראות כי לא יהיה צורך לבזבז...
קרא עוד »
יול 18, 2021
מועדון ליום הולדת 40 – 5 רעיונות לחגיגה מהסרטים
יום הולדת הוא תמיד זמן לחגיגה, אך כאשר מדובר על יום הולדת עגול כמו יומולדת 40, יש צורך לארגן חגיגה...
קרא עוד »
ינו 31, 2022