כיצד מעצבים את חדר השינה והופכים אותו למקום נעים יותר?

מזרן

חדר השינה שלנו חייב להיות מקום נעים ומעוצב. חדר השינה שלנו הוא סוג של 'מקדש' בו אנו צוברים את כל כוחותינו מחדש, בו אנו מתכוננים לעמל יומנו ובו מתחדשות כלל האנרגיות שלנו. לכן הוא חייב להיות מקום מעוצב, נעים ונוח לחיות בו, ולישון בו כמובן. אז כיצד נעצב את חדר השינה שלנו ונהפוך אותו למקום נעים וכיפי? כמה טיפים טובים בהמשך.

מזרן

הוציאו מחדר השינה חפצים מיותרים – לפני שאתם מתחילים לעצב את חדר השינה, חשוב להוציא ממנו חפצים מיותרים. הוציאו מחדר השינה ניירת שאגרתם, נעליים שמידה שאינן מאוחסנות כיאות, קופסאות מיותרות ואלמנטים שאגרתם מתחת למיטה. אם המיטה משמשת כחלל אחסון דאגו שהחלל יהיה נקי וכי האלמנטים יהיו מאוחסנים בקופסאות אחסון.

נקו ואווררו את חדר השינה – לאחר שהוצאת מחדר השינה חפצים מיותרים, נקו ואווררו את חדר השינה. בדקו מהיכן נכנס לחדר הישנה אוויר נקי, ומקמו את המיטה מול האוויר – כך שכיוון ראש המיטה יספוג כמה שיותר אוויר. בדקו את הווילון, האם הוא אטום לאוויר? נסו לבחור וילון שישמור על פרטיותכם אך גם יאפשר כניסתם אוויר לחדר השינה.

בדקו את מצב המזרון שלכםמזרן הוא אלמנט חשוב והוא חשוב לאיכות השינה שלכם. בדקו מה מצבו של המזרון שלכם והאם הוא אינו ישן מידי. מזרון בעל שקעים, וקפיצים ישנים יש להחליף. אם המזרון חדש, הפכו אותו ושימו לב כי המצעים שלכם נקיים חדשים ומתוחים על גבי המזרון.

התאימו את המצעים לגודל המזרון שלכם – חשוב לרכוש מצעים המתאימים לגודל המיטה שלכם. כאשר אתם רוכשים מצעים חשוב שהם תמיד יתאימם לגדול המזרן שלכם. אף אחד לא אוהב מצעים קטנים מידי שתמיד נתלשים מהמזרן או רחבים מידי שאינם מתוחים על גבי המזרן, נכון?

הוציאו מראות ועציצים מחדר השינה – על פי תורת ה'פנג שוואי' מראות ועציצים אינם מסייעים לזרימה ולהרמוניה בחדר השינה. אם אתם רוצים להניח פריטי נוי בחדר השינה, תוכלו להניח כריות נוי על המדפים והחלונות בגדלים שונים ונרות מקושטים שיוסיפו יופי וחן.

תאורה בחדר השינה – כיום באמצעות תאורה ניתן לחולל פלאים לחדר. הוסיפו תאורה מתאימה לחדר. תאורה מעומעמת לחדר השינה תתאים יותר מתאורה לבנה או תאורת פלורסנט.

לסיכום, כדי לישון טוב יותר, וליהנות מאנרגיה טובה בחדר השינה – חשוב לעצב את חדר השינה, המיטה שלכם, ואת סביבת השינה שלכם בהתאם.

בית וגינה בריאות זוגיות טכנולוגיה ואינטרנט כללי לימודים נופש ואטרקציות פיננסים קוסמטיקה ואופנה רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מצעי קיץ שילדים אוהבים
ההתפתחות של הילד היא דבר אשר חשוב ביותר לכל הורה והורה. אנחנו נרצה להבטיח כי הילד שלנו יתפתח בצורה...
קרא עוד »
יול 20, 2018
צלמים מומלצים לחתונה – חוות דעת אמיתית
כשזוג מתחיל בהכנות לקראת החתונה שלו, עליו להיפגש עם שורה של ספקים, אנשי מקצוע, אשר אמורים לעבוד באירוע...
קרא עוד »
אוק 31, 2017
הכול על חיבור האינטרנט המודרני שדרוש לכם
אם יש משהו שכבר הפך להיות חלק מהחיים שלנו ושלגביו אין בכלל ספק, זה האינטרנט. מעבר לכך שכל אחד מאיתנו...
קרא עוד »
אפר 21, 2016