מוצרי תינוקות – תרומה גדולה להתנהלות קלה

מוצרי תינוקות
כל הורה, בלי יוצא מן הכלל, עושה הכול על מנת לגדל את התינוק שלו בצורה תקינה, בטוחה, איכותית וגם מהנה. עם כל הכבוד לסבלנות של ההורים ולאופי של הילד, הרי שאי אפשר לצאת למשימה מבלי שמצטיידים ב"שחקני החיזוק" – אלו הם מוצרי התינוק, שצריכים להירכש לפני הלידה או לכל המאוחר בחודשים הראשונים שלאחר הולדת התינוק. במאמר הנוכחי אספנו עבורכם מספר מוצרים מומלצים במיוחד עבור תינוקות, אותם מומלץ בהחלט להוסיף בשלב זה או אחר לרשימת הקניות שלכם.

רעשנים ונשכנים

את הסקירה אנחנו מתחילים עם מוצרי תינוקות שחיוניים על מנת להשאיר את התינוקות רגועים, להעסיק אותם ולפתח אצלם את החושים השונים. רעשנים ונשכנים הם קטגוריה שלמה של מוצרים, אשר המכנה המשותף לכולם הוא שמעבר לתפקיד הפונקציונלי המוגדר, הם גם ידידותיים מאד למראה. אפשר למצוא כיום רעשנים וגם נשכנים בכל צורה או צבע, כאשר צורת הנשכן יכולה להתאים לשלב ההתפתחותי בו נמצא התינוק. את גודל הרעשנים יש להתאים לגודל כף היד של התינוק, כאשר במקרה של נשכן – שנועד הרי להקלה בכאבי צמיחת השיניים אצל התינוקות – חשוב לוודא שהוא עשוי מחומרים נעימים ועמידים.

מוביילים

מוצר נוסף שהוא בגדר חובה עבור תינוקות הוא מובייל, אותו תולים לרוב מעל העגלה אך ניתן גם לתלותו בסמוך לרהיטי התינוק, בצמוד לחלון ברכב המשפחה וכן הלאה. כיום, יש היצע רחב ואינסופי של מוביילים בצורות שונות – בין אם חיות, ליצנים, דמויות מסרטי דיסני או כל צורה אחרת. המובייל מעסיק את התינוק, מסקרן אותו ומפתח אצלו את חוש הראייה והשמיעה (המוביילים משמיעים מוזיקה נעימה). את המוביילים רצוי לתלות החל מגיל חודש ואילך.

גם קשתות לעגלות מקבלות על עצמן בערך את אותם תפקידים, ולכן רצוי לשקול גם רכישה שלהן באופן חיובי.

משטחי פעילות

הורים ישמחו שהילד שלהם יהיה פעיל (במידה, כמובן), יחקור ויגלה את העולם. כדי לספק לו את התנאים האידיאליים לכך, מומלץ לרכוש משטחי פעילות על הצורות השונות שלהם: שמיכות פעילות, מזרני פעילות וכן הלאה. המוצרים האלה מגיעים גם הם בעיצובים ידידותיים ולעיתים כוללים כבר בנקודת ההתחלה "אטרקציות" שונות עבור התינוקות: ציורים של דמויות ילדים אהובות, למשל. כמובן, את המשטחים צריך להתאים לגודל החלל הרלוונטי בבית, כשבמעמד הרכישה יש לוודא מהן הוראות התחזוקה (כביסה, לדוגמא) של אותו פריט.

דגשים כלליים בבחירת מוצרים לתינוקות

הגם שלכל מוצר לתינוקות יש דגשים כלליים, פונקציה של המאפיינים הפיזיים שלו ומטרת השימוש, כן יש מספר קווי יסוד עליהם מומלץ להקפיד במעמד הבחירה. חשוב לוודא שהמוצרים מותאמים לגיל התינוק ולשלב ההתפתחותי שלו, כשמבחינה בטיחותית – עמידה בתקנים השונים (ובראשם תו התקן הישראלי) היא בגדר חובה. חשוב לוודא שהמוצרים אינם כוללים אי אילו סיכונים עבור התינוקות: למשל, הם צריכים להיות עשויים מחומרים שאינם דליקים ובוודאי שגם אינם רעילים. צעצועים ומוצרים אחרים שצבועים בגוון מסוים, דוגמא נוספת, חשוב שיהיו בצבעים שאינם כוללים עופרת.

טרם בחירת מוצרי תינוקות ספציפיים, מומלץ לקרוא מעט על היתרונות של כל מוצר או דגם ועל חסרונותיו. חשוב להתייעץ עם הורים טריים אחרים או עם אנשי מקצוע (מוכרים בחנויות, למשל), במטרה לספק לתינוקות את הטוב ביותר עבורם.

בית וגינה בריאות זוגיות טכנולוגיה ואינטרנט כללי לימודים נופש ואטרקציות פיננסים קוסמטיקה ואופנה רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שינוי באורח החיים עם אימון כושר אישי
לא אחת קורה שאנשים מגיעים לשלבים בחיים שבהם הם מבינים שעליהם לעשות שינוי, ואצל כל אחד מאיתנו זה יכול...
קרא עוד »
יול 02, 2016
אטרקציות למסיבות פורים – חוגגים כל השנה!
פורים הוא חג הנחוג בלוח השנה היהודי, הידוע בפוריות ובאווירה השמחה. אטרקציות למסיבות פורים באווירת...
קרא עוד »
מרץ 27, 2023
דרכים לטפל באבנים בכליות
יש מספר דרכים שמאפשרות לגורם רפואי לטפל באבנים שנוצרו בכליות. להלן פירוט על ארבעת שיטות טיפול באבנים...
קרא עוד »
דצמ 15, 2019