קורס פיתוח תוכנה VS תואר

קורס פיתוח תוכנה VS תואר

רבים שואלים את עצמם האם כדאי להם להירשם אל תואר במדעי המחשב או שמא עדיף שהם ירשמו אל קורס פיתוח תוכנה. במאמר זה נרחיב אודות קורס פיתוח תוכנה VS תואר.

 

קורס פיתוח תוכנה 

12 שבועות של קורס פיתוח תוכנה במתכונת של תשע שעות ביום וחמישה ימים בשבוע יאפשרו לכם לרכוש מקצוע פרקטי אשר יפתח עבורכם דלת לתחום התכנות בעולם ההייטק. בסיום הקורס תצאו עם תעודה של מפתח Fullstack ותיק עבודות, שני דברים אשר יובילו אתכם למשרה הראשונה והמשמעותית ביותר בהייטק. משרה בה תרוויחו שכר נאה ובאמצעותה תצליחו לאתגר את עצמכם מחדש בכל יום שעובר ולחזור מסופקים וזאת לאחר שפתרתם בעיות אלו ואחרות הקשורות אל עולם התכנות. קראו עוד על כך גם דרך הלינק https://www.coding-academy.org/nextCourse.php.

תואר במדעי המחשב

3-4 שנים של לימודים במתכונת מלאה של תואר ראשון במדעי המחשב יובילו אתכם לתעודת תואר ראשון אותה תוכלו לכלול בעת כתיבת קורות חיים ואותה תוכלו להציג כאשר תגיעו לראיונות לאותה משרה מיוחלת בהייטק. אמנם במהלך התואר תלמדו באופן מעמיק נושאים שונים הקשורים אל מדעי המחשב, אך ברגע האמת האוניברסיטה לא תספק לכם את אותו ניסיון מעשי אותו מחפשים מעסיקים וקרוב לוודאי שאם תצליחו להשיג משרה בעולם תחרותי זה, תצטרכו ליישם את הדברים הזמן אמת.

אז, לגבי השאלה: קורס פיתוח תוכנה VS תואר – מה עדיף? חשוב לקחת בחשבון שאם בעבר תואר אקדמאי היה הדבר היחיד שפתח דלתות לעולם ההייטק, כיום יותר ויותר מקומות עבודה מעדיפים אנשים שמכירים את תחום התכנות היטב ויכולים להוכיח שהם יודעים מה לעשות בזמן אמת, דבר אותו ניתן לרכוש במהלך לימודי תכנות פרקטיים. 

קורס פיתוח תוכנה המוצע על ידי מכללה אשר הכשירה אלפי מפתחים בשלושת העשורים האחרונים וכזו שבוגריה עובדים בחברות הייטק, הוא קורס אליו כדאי להירשם. טרם ההרשמה חשוב לוודא שבקורס לומדים  לכתוב קוד בשפות תכנות שונות, לומדים בקבוצה קטנה וכמובן שהקורס מכין את תלמידיו באופן פרקטי לשוק התעסוקה. בהצלחה!

בית וגינה בריאות זוגיות טכנולוגיה ואינטרנט כללי לימודים נופש ואטרקציות פיננסים קוסמטיקה ואופנה רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מכון פיזיותרפיה פרטי, כך תדעו לאן לפנות
מכוני פיזיותרפיה פרטיים הם דרך מצוינת לקבל את הטיפול הטוב ביותר. הם מציעים טיפול אישי ומתקנים מהשורה...
קרא עוד »
פבר 23, 2023
אינדקס שחקני כדורגל
כל אוהד כדורגל מושבע מכיר בעל פה את שמות השחקנים בקבוצה שלו. לרוב ניתן להעיר אותו באמצע הלילה, והוא...
קרא עוד »
אוק 20, 2017
הקאות בהריון – מה הגוף מנסה להגיד
אחת מהתופעות הנפוצות ביותר בשליש הראשון של היריון הוא ההקאות. כל אישה ששומעת על תהליך היריון בפעם...
קרא עוד »
דצמ 13, 2021