מפיצי ריח לבניין – ניחוחות שמחברים את כולם
אחרי שמפיצי ריחות הפכו לכה נפוצים בבתים ורעיון פופולרי למתנות לחגים, הולך וגובר הביקוש גם למפיצי ריח לבניין – בין אם מדובר בבניין דירות ובין אם מדובר בבניין משרדים.
הפצת ניחוחות נעימים במתחם שעוברים בו לא מעט אנשים, משפיעה על האנרגיה, הדינמיקה ואפילו תחושת שייכות. כן כן, אנחנו יכולים להרגיש שייכים יותר למקום מסוים על ידי ריח עקבי ומוכר שנוצר באמצעות מפיצי ריח לבניין. מכירים את זה שריח מזכיר לכם מקום מסוים? זה בדיוק זה. חוש הריח שלנו מחודד יותר מכפי שנהוג לחשוב. אם נגיע למקום ויהיה בו ריח מסוים, המוח שלנו יקשר בין הריח למקום – אז עכשיו עם יד הלב, עם איזה ריח אתם רוצים שהבניין שלכם יזוהה?
מפיצי ריח לבניין דירות
הרבה לא ערים ליתרונות של ריח טוב בבניין. לפעמים זה נובע מחוסר מודעות או אדישות למה שקורה בין השכנים. אנחנו משלמים לועד הבית את התשלום החודשי ואם אין לכלוך במדרגות, אנחנו אומרים תודה.
אז זהו, שאולי כדאי שנתחיל להסתכל על בניין המגורים שלנו כבית. מלבדנו, גם אורחים מגיעים אליו ובכללי – התחושה הטובה שמתלווה לריח טוב ומרענן, יכולה ללוות אותנו מהרגע שאנחנו נכנסים לבניין. מעבר לזה, ריח אחיד יוצר נאמנות ושייכות אבל לזה, נגיע בהמשך.
מפיצי ריח לבניין משרדים
בין אם מדובר במשרדים שונים ובין אם משרדים של אותה חברה – רושם ארומטי יכול להשפיע על כל חוויית העובדים. חברות גדולות כמו דיסני למשל, משתמשות בניחוחות ייחודיים להם ובכך, הם ממגנטים את הקשר שבין הלקוחות לחברה. מעבר ללקוחות, נוכל להשתמש בריחות גם כדי ליצור קשר הדוק בין העובדים למותג – ככל שיש יותר דברים שמקשרים את המוח למותג, אנחנו משיגים יותר נאמנות ומיתוג חזק ומבודל יותר.
בסופו של דבר, חוש הריח שלנו הוא החוש הראשון אותו אנחנו מפתחים ויש לו תפקיד מאוד חשוב בחיינו – אנחנו בוחרים איתו בני זוג או נזהרים מסכנות אפשריות. לכן, אם לא נדאג לניחוח נעים, הבניין בו אנחנו נמצאים יכול להיות מקושר למשהו שלילי.
לסיכום, ריח עקבי ומוכר משפיע עלינו ברמה המודעת וגם ברמה הלא מודעת. להגיע למקום שאין בו ריח נעים, יכול לגרום לנו לא לרצות להגיע למקום הזה יותר. לכן, מפיץ ריח לבניין יכול להיות עוד ממד עיצובי ומיתוגי שמשפיע על כל העוברים והשבים בו.