שטיחים מיוחדים לחדרי ילדים

שטיחים מיוחדים לחדרי ילדים

שטיחים הם פריטים פרקטיים וחשובים מאד לחדרי ילדים, מעבר ליופי, הם מאפשרים לילדים לשבת ולהתרווח עליהם לאורך היום, ראו את המבחר באתר http://www.jerusalemcarpets.co.il.

שטיחים מיוחדים לחדרי ילדים 

התאמת שטיחים מיוחדים לחדר הילדים מתבצעת על פי גילם של הילדים. כאשר מדובר על ילדים קטנים כדאי לרכוש שטיח אשר הוא גם חלק ממשחק כמו עיר ובה מסלולי כבישים, פארקים ומכוניות אשר הילד משלב בהם את המכוניות שלו וצעצועים אחרים. שטיח זה הוא בצבעים שמחים ונעימים כמו ירוק ואדום ולכן מוסיף חיוניות רבה לכל חדר של ילד קטן.

בחדרי נוער, אפשר להניח שטיחים אבסטרקטיים בצבעים תואמים או לחילופין שטיחים בעלי צורות גיאומטריות כמו ריבועים, מעוינים או משולשים בסדר קבוע או משטח בעל צורות הנדסיות שונות ובכמה צבעים אשר מוסיפים לחדר יופי רב. 

כאשר מדובר על ילדים גדולים יותר, בוחרים בשטיחים שהם בגוון אחיד אשר משתלבים עם גווני הריהוט, צבעו של הקיר או האיורים על הטפט. צבעים סולידיים כמו כחול, אפור או קרם הופכים את החדר לאצילי ונינוח.

סוגי השטיחים לחדרי הילדים

הילדים יושבים לעיתים שעות רבות על השטיח, משחקים בצעצועים שונים, משחקי מחשב או צופים בטלוויזיה, עם הזמן הישיבה הופכת לשכיבה ולרביצה. לכן המגמה היא לקנות שטיחים אשר מכסים את רוב המרחב הפנוי במרכז החדר כדי שהילדים יהיו על השטיח ולא ישבו על הרצפה הקרה. בנוסף לכך כדאי לרכוש (ראו שטיחים במבצע כאןשטיח הבנוי מסיבים עבים וארוכים כמו שטיחי שאגי, אשר יוצרים מקומות ישיבה נוחים ונעימים והילדים אינם חשים ברצפה. 

שטיחי שאגי נמכרים בעיקר בצבעים חלקים כמו לבן, אדום, כחול ומגוון רב נוסף או בדוגמאות נעימות לעין, קיימים שטיחים יפהפיים מרובעים וגם עגולים אשר יוצרים הרמוניה נפלאה.

בית וגינה בריאות זוגיות טכנולוגיה ואינטרנט כללי לימודים נופש ואטרקציות פיננסים קוסמטיקה ואופנה רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פלנצה חשמלית
לפני לא מעט שנים, כל מי שהיה מבקר במסעדה סינית בישראל, היה זוכה לראות תופעה מאוד מעניינת וייחודית....
קרא עוד »
נוב 22, 2017
אקססוריז לשיער לכלות – לשנות את הלוק במהלך כל הערב בקלות
כלות רבות מעוניינות להחליף במהלך אירוע החתונה את הלוק שלהן בהתאם לשלבי האירוע. כך למשל, ללבוש שמלה...
קרא עוד »
מאי 31, 2021
עיסוי שוודי לשחרור מתחים ברחובות
לחץ ומתח הפכו כבר מזמן למגפה של המאה והתקופה בה אנחנו חיים. אם אנחנו רוצים להשתחרר מהמתח ולהירגע...
קרא עוד »
מאי 28, 2018