הדפסת פליירים
המילה פלייר השגורה בשפתנו פירושה " עלון פרסום". המדובר בכלי שימושי ונוח להעברת מסר פרסומי של עסק או חברה. הוא בדרך כלל יכלול עמוד אחד או יותר של תוכן שיווקי המשולב בתמונות וגרפיקה. הרעיון של פלייר הוא להביא להגברת מודעות הציבור הרחב לגבי פעילות /מוצר/שירות הניתן על ידי העסק או החברה שפרסמה את הפלייר. העובדה שהפלייר מוצג בצורה צבעונית ובאותיות גדולות מושכת את העין ויוצרת עניין בתוכן המועבר דרכו. גודלו של הפלייר, מאפשרת להפיץ אותו במספר דרכים: פרסום בלוח מודעות, העברת הפלייר לאנשים ברחוב, שימוש בתיבות דואר או רכבים פרטיים ועוד.
פלייר מקצועי ונכון מושך את העין של הלקוח הפוטנציאלי ובכלל את דעת הקהל, לכן עדיף להשתמש בתמונה או בכיתוב גדול ומושך. תוכן הפלייר חייב להיות ענייני, קצר וקולע לשם המטרה שבו הפלייר הודפס, כי אנשים נוהגים לקרוא מה שבולט לעין מסיבות של חוסר זמן וסבלנות.
בעיצוב פלייר יש לקחת בחשבון את הגודל הרצוי. גודלו של הפלייר, מאפשרת להפיץ אותו במספר דרכים: פרסום בלוח מודעות, העברת הפלייר לאנשים ברחוב, שימוש בתיבות דואר או רכבים פרטיים ועוד. כמו כן יש פעמים שגודל הפלייר ניתן לנשיאה בכיס או בתיק. חשוב לבצע עבודת שטח בנושא ולקבוע מיהו קהל היעד והמקומות בהם יופץ הפלייר.
כיום בעולם הדפוס הדיגיטאלי החיים פשוטים. בתי הדפוס יעצבו לכם פליירים ברמה גבוהה. התוכן הפרסומי הנכתב על ידי אנשי שיווק מיומנים והמעצבים הגרפים המקצועיים יפיקו עבורכם הדפסת פליירים שתעשה את העבודה ותשפיע על הגברת המודעות לעסק ולמוצרים או לפעילות שהעסק מציע. חשוב לפנות לחברה בעלת שם, ניסיון, וידע עשיר בהפקת והפצת פליירים כדי להבטיח שהמסר יגיע לקהל היעד שלכם בצורה ברורה, ואפקטיבית.
הדפסת הפליירים היא השלב האחרון בתהליך עיצוב הפלייר. לפני כן, יש לקבל החלטות ולהיוועץ עם בית הדפוס ואנשי שיווק מקצועיים לגבי גודל הפלייר, ובאיזה סוג של נייר נשתמש ( והמגוון עשיר ורחב ). הגרפיקאים והמעצבים של הפלייר יסייעו ללקוחות בעיצוב הפלייר והאלמנטים השזורים בו כמו תמונות ו"סלוגנים" כאשר כל זה מותנה בתוכן והמסר שהלקוח רוצה להעביר באמצעות הפלייר.
בהדפסת פליירים, ישנם סוגים רבים של ניירות להדפסה הנבדלים זה מזה בתהליך הייצור וסוג הגימור. שני תהליכי הדפסה מוכרים ובולטים הם הדפסה דיגיטלית והדפסת אופסט. הדפסה באופסט קדמה להדפסה דיגיטלית והבחירה הכלכלית בה היא כאשר כמות הפליירים שמדפיסים היא גדולה מאוד בדרך כלל מ-3000 עד 5000 עותקים ומעלה. לעומתה הדפסה דיגיטלית עדיפה עבור כמויות קטנות מאוד, כמה עשרות פליירים ועד אלפים בודדים. בבית הדפוס שבו תתבצע הדפסת הפליירים יתבצע התחשיב ותבחר טכניקת ההדפסה הרצויה.
הדפסת פליירים משלבת בתוכה גם גימור ועיצוב סופי של הפלייר המודפס. זה תלוי במטרה השיווקית, עד כמה הלקוח רוצה שהפלייר ישפיע, וההשקעה התקציבית המוקצית לטובת הדפסת הפליירים. בגדול, הדפסת פליירים אינה יקרה יחסית, והאפקט שלה בהחלט יכול לסקרן ולהגדיל את כמות הלקוחות הפוטנציאליים והמניבים לעסק או לחברה המפרסמת.