למה כדאי לקנות מקררים דווקא בחורף?

לנדרס מקררים קטנים

הרגלי הצריכה של הקהל הישראלי השתנו מאוד בשנים האחרונות, בין היתר כתוצאה מיוקר המחיה, שכבר אינו מאפשר לנו "לבזבז" ולצרוך כמו פעם.

בנוסף לכך, אתרי האינטרנט הייעודיים מאפשרים לנו להשוות מחירים בקלות ובנוחות וכך להשיג את העסקה המשתלמת ביותר. לכול זה יש להוסיף את הפופולאריות הגואה והולכת של אתרי הקניות השונים, המאפשרים לכול ישראלי, לרכוש מגוון מוצרים במחירים נמוכים.

עם זאת, נראה כי יש לנו עוד לא מעט תכסיסים ללמוד וכמובן שתמיד ניתן לשפר את תרבות הצריכה ולהשתכלל בהחלטות הרכישה. במאמר שלפניכם נפרט לגבי הסיבה בגינה מומלץ לרכוש מקררים דווקא בחורף.

לכל זמן; ועת לכל חפץ תחת השמים

ישנם לא מעט פרמטרים שיש להתייחס אליהם כשניגשים לרכוש מוצרים, כשהדבר נכון ורלוונטי יותר כשמדובר במוצרים שעלותם גבוהה יחסית ובמוצרים שלא נהוג לרכוש לעתים קרובות. בחלק ניכר מהמקרים אחד הפרמטרים החשובים ביותר שיש להתייחס אליו הוא התזמון. כך לדוגמה המועד החכם והנכון ביותר לדאוג לתחזוקת המזגן הוא לא הקיץ, כי אם לקראת סוף החורף כמובן.

בעונת הקיץ, טכנאי המזגנים עסוקים מאוד ורוב הסיכויים שתיאלצו להמתין זמן רב עד שייענו לקריאה שלכם. מלבד זאת, יש להתייחס לעניין המחיר. כפי שוודאי ידוע לכם – כשהביקוש גואה, נותני השירותים יכולים להרשות לעצמם לגבות מחירים גבוהים יותר והביקוש לטכנאי מזגנים גבוה יותר בקיץ מאשר בחורף.

דין מעיל כדין מקרר

כעת נסו לחשוב באיזו עונה עדיף לרכוש מעיל. מן הסתם המחירים יהיו נמוכים יותר לקראת סוף החורף, כאשר הביקוש למעילים נמוך כבר, כשהדבר נכון בנוגע לכול מוצר עונתי כמובן. באופן כללי מומלץ תמיד לחכות עם כול רכישה שאינה כורח המציאות, לסוף העונה, עת המחירים מתחילים לצנוח. זהו בדיוק המצב גם בנוגע למקררים – בדרך כלל המקררים נוטים לשבוק במהלך הקיץ וכתוצאה מכך הביקוש למקררים בקיץ גבוה יותר והמחירים מטבע הדברים, גבוהים יותר. באתר של לנדרס מקררים קטנים, ניתן למצוא מגוון רחב של מקררים – הן למגזר הפרטי והן העסקי.

ישנם גורמים רבים המובילים לכך שבקיץ הסיכוי לתקלות יהיה גבוה יותר. בין היתר, המקרר צריך לעבוד קשה יותר כדי לשמור על הקור הנמוך כשהטמפרטורות מחוצה לו מתחילות לטפס מעלה. בנוסף לכך, רובנו נוטים לפתוח את דלת המקרר לעתים קרובות יותר במהלך הקיץ, מטעמים מובנים.

אז מה ניתן לעשות עד לבוא החורף?

אם המקרר שלכם עדיין עובד ואתם פשוט רוצים להשתדרג עם דגם חדש, נסו להסתדר עם המקרר הנוכחי עד לבוא החורף. אם אין לכם כרגע מקרר ואתם לא יכולים להמתין עד לחורף, שקלו את האפשרות לרכוש מקרר קטן, שישרת אתכם עד לבוא החורף. בבוא החורף תוכלו להתחדש עם מקרר סטנדרטי בהתאם לצורך ולהפוך את המקרר הקטן למיני בר לחדר השינה או למקרר פינוקים שימוקם בסלון וישדרג את החלל מן הקצה אל הקצה.

בית וגינה בריאות זוגיות טכנולוגיה ואינטרנט כללי לימודים נופש ואטרקציות פיננסים קוסמטיקה ואופנה רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טאבונים
מי מאתנו לא מכיר את הטאבון? כולנו אוהבים את הפיתה על הטאבון בין אם היא מרוחה בלבנה עם זעתר או בלי זעתר,...
קרא עוד »
אוג 03, 2022
פתרונות הצללה מומלצים – במה כדאי לבחור?
כיום קיימים מספר פתרונות הצללה מומלצים וכל אחד מאלה צפוי להתאים לדרישות שונות. לאור ההבדלים בין...
קרא עוד »
נוב 05, 2017
יסודות רהיטים: פענוח הבחירות הנכונות עבור דיירים מגוונים
לרהיטים לבית יש תפקיד בלתי נפרד בהגדרת ההילה והפונקציונליות של חללי המגורים שלנו. כל יצירה מדברת על...
קרא עוד »
אוג 30, 2023