4 טיפים לטיפוח קינג צ'ארלס

קינג צ'ארלס

כלב מסוג קינג צ'ארלס הוא כזה אשר מצריך תשומת לב מיוחדת ופעילות מאפשרת לו לגדול בצורה בריאה. אנשים רבים מעדיפים את הכלב הזה מהבחינה שהוא מושך את העין עם מראה מצודד, אבל מה שצריכים לשים אליו לב הוא התנהלות קפדנית בכל הנוגע לטיפול של הכלב הזה כי כל סוג של כלב גזעי מצריך טיפול מסוים. הדבר נוגע גם לכלבי ספנייל עם דגש לכל תת גזע שבו קיים.

קינג צ'ארלס

עדיף לגדל בדירה

כלבי מסוג קינג ספאנייל הם כלבים לפינוק. זה אומר שהם קטני מידות ולפיכך אין כ בעיה לגדל אותם גם כאשר מדובר בדירה ולא בבית פרטי עם גינה. זה מספיק למצוא לכלב פינה נוחה שבה הוא יכול ללכת לישון, למרות שבעלי כלבים רבים לא יכולים להתאפק ומרוב אהבה נונים לכלב לישון בחדר השינה או אפילו ע המיטה ביחד איתם.

שמירה על הפרווה

הפרווה של הספנייל היא יחסית ארוכה. זה אומר כי היא מצריכה הברשה. אין צורך לבצע שטיפה תדירה שלה כי היא עלולה להתייבש ולאבד מן הברק שלה, אבל זה די מומלץ לבצע שטיפה פעם אחת בחודש עם חומרי רחצה אשר מאימים לכלבים בלבד. זה חשוב להרגיל את הגור להברשה מגיל צעיר כדי שתהליך זה לא יהיה יוצא דופן ויתחבב עליו.

יציאה לטיולים

כל כלב אוהב וצריך טיולים. מלבד הטיולים עבור ביצוע של יציאות שלא בשטח של הדירה, צריכים גם להוציא את הכלב אל שעה של משחק שעליה הוא יודה בצורה של היותו כלב רגוע וצייתן, ולא כזה אשר מוציא את השובבות שלו על ידי אכילה של הנעליים או לעיס של הספה.

תשומת לב קרובה

לסיום, כל כלב אוהב יחסים של קרבה עם הבעלים שלו. כלב מסוג קינג צ'ארלס ספנייל הוא כזה אשר מאוד כדאי לאמץ אל המשפחה מכיוון שהוא מאוד מתאים לאוהבי כלבים ולילדים סקרנים במיוחד. הגזע הזה מאוד אוהב לחוש קרוב אל הבעלים שלו, ולכן זה חשוב לוודא כי נמצאים מספיק שעות בבית ולא משאירים אותו יתר על המידה לבד.

עוד מידע תוכלו למצוא גם באתר https://www.kingcharles.co.il/

בית וגינה בריאות זוגיות טכנולוגיה ואינטרנט כללי לימודים נופש ואטרקציות פיננסים קוסמטיקה ואופנה רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך להתחיל עם חילופי זוגות
כיום רבים רוצים לדעת איך להתחיל עם חילופי זוגות. אבל בפועל  חילופי זוגות  לא מתאימים עבור כולם, וזה...
קרא עוד »
מאי 31, 2023
יועץ לכלכלת המשפחה
היום ניתן למצוא לא מעט אנשים אשר נאבקים באופן קבוע במינוס בבנק. למעשה, לא מעט מחקרים שנעשו בשנים...
קרא עוד »
אוק 28, 2020
שליטה באיתור ליקויי בנייה: רכיבי ידע קריטיים
הבנת המורכבות של גילוי ליקויי בנייה חיונית לאנשי מקצוע בענף הבנייה. קורס מיוחד בתחום זה מחמש את...
קרא עוד »
נוב 09, 2023