אטרקציות לבר מצווה – מה כבר אפשר לחדש?

אטרקציות לבר מצווה - מה כבר אפשר לחדש?

בשנים האחרונות, כולנו מתוודעים לאטרקציות שהפכו חלק בלתי נפרד מחגיגות בר המצווה, כאשר האטרקציות יכולות להפוך את המסיבה ליום כיף של ממש! מי שיבחר אטרקציות כמו קונסולות משחקים, תאי צילום, שולחנות משחק, וכדומה- יוכל לשעשע את האורחים שלו ולספק חגיגה יוצאת דופן! אבל מלבד האטרקציות הרגילות – איך עוד אפשר לחדש את מסיבת בר המצווה? התשובות בהמשך. 

אם הילד שלכם חוגג בקרוב בר מצווה, בוודאי שכל המשפחה מתרגשת ורוצה לארגן עבורו יום מוצלח במיוחד. זה נכון, שימוש באטרקציות כמו משחקי שולחן, ביליארד, באולינג, כמו גם הצבת קונסולות משחק ועוד – כהכרחי במיוחד, זאת בעיקר משום שהילדים והילדות שיגיעו לאירוע בוודאי ירצו לחשק ולהנות. עם זאת, יש עוד דרך לחדש ולהפוך את בר המצווה לאירוע בלתי נשכח!

אז כיצד עושים זאת?

בום אטרקציות מציעים לחשוב על קונספט שילווה את המסיבה. וודאו כי אתם מעצבים את המקום בצבעוניות, כי אתם בוחרים אלמנטים לעיצוב שילוו את הרעיון עמו תרצו לקיים את החגיגה, בעוד שיש לבחור קונספט שמתאים לעונה ולמה שהילד אוהב. לדוגמא: אם בר המצווה מתקיימת בחורף – הכינו אטרקציות כמו איגלו מקושט, בר קרח עם משקאות מתוקים תוססים,

הגישו כיבוד של מרקים או פשטידות חמות (אפשר להזמין מגיש אירוח למסיבות כאלה), וקיימו מסיבה חמימה בסימן חורפי. בימי הקיץ יהיה קל יותר לקיים חגיגה בחצר הפרטית, במרפסת או בתוך הבית עצמו. בעוד שמי שיש לו בריכה פרטית בחצר – יוכל לארגן מסיבת בריכה כיפית במיוחד. 

תוספות מבורכות

לצד המשחקים, האטרקציות והאוכל הטוב, רצוי להוסיף מגוון תוספות, כמו דוכנים לציורי פנים, בהם מאפרים מקצועיים שיוכלו לצבוע את גופם של האורחים. עוד אפשר להכין עמדת כרטיסי ברכה עם טושים צבעוניים, כרטיסים מקושטים, מדבקות ומעטפות.

אפשר להכין עמדת שזירת זרי פרחים, לבחור באטרקציות לרחבת הריקודים ולאבזר את המקום בכול מה שילדים אוהבים. באמצעות התוספות, המשחקים והאטרקציות- תוכלו לארגן לילד שלכם אירוע בר מצווה כיפי, יוצא דופן ונפלא! 

בררו גם על אטרקציות לברית ובריתה.

בית וגינה בריאות זוגיות טכנולוגיה ואינטרנט כללי לימודים נופש ואטרקציות פיננסים קוסמטיקה ואופנה רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הכנה לבגרות באנגלית
הבגרות באנגלית יוצרת לא פעם תחושות של מתח וחרדה אצל תלמידים רבים. לא כולם בטוחים ביכולות שלהם, ולא פעם...
קרא עוד »
אוג 23, 2017
אחד התפקידים היותר חשובים והפחות מוכרים – נוטריון
בעוד שרבים מכירים מי הוא עורך דין, רבים לא מכירים מי הוא נוטריון ואף על אלו תפקידים הוא אחראי. אי לכך...
קרא עוד »
אוג 06, 2017
תמונות לחדרי ילדים
כולנו אוהבים את חדר הילדים שלנו מלא בתמונות איכותיות ומקוריות שמתאימות לגילם. הדרך הנכונה ביותר...
קרא עוד »
אפר 18, 2022