האם משתלם לקנות אונליין
אם נודה על האמת נראה כ טיול קניון הוא חוויה. טיול בין חנויות שבהן יכולים לחוש את המוצרים, לחייך אל המוכרת ואף לקנח עם כוס קפה וקרואסון טעים בצד. זו בהחלט חוויה נעימה שגם מפעילה את הגוף בפעילות ספורטיבית וגם יוצרת חיבורים חברתיים שבריאים אל הנפש. אז איך יכול להיות כי רכישות דרך אתר קניות אונליין הפכו את הקניונים להיות אזורים שריקים ברוב שעות היום מקונים, לאחר שקניונים היו לתפארת כל עיר בכל רחבי המדינה? זה עידן של קונים חכמים, והמעבר אל רכישה גוברת אונליין היא העדות לכך.
דרך נוחה להשוואת מחירים
קונה חכם אוהב להשוות מחירים. הוא כבר יודע כי יש לא מעט חנויות שמוכרות בדיוק את אותו הדבר, והפרש של כמה שקלים לטובתו הוא כזה שברור במבט שנתי שהוא מתאסף לכדי סכום של כסף שאינו מבוטל. הקונה הישראלי הוא כזה שמחפש אחר רכישה בתנאי מבצע הכי טוב שאפשר, והוא כבר יודע להבדיל בין מבצע שבו המחיר הקודם מופקע לבין מבצע שבו אכן ישנה הנחה ראויה. למשוטט המנוסה אונליין כבר ברור היכן ומתי הכי כדאי לרכוש כל דבר, והיכולת הזו לערוך את הבדיקות בכל רגע נתון בחנות שזמינה 24/7 מביאה את השוואה הכי נוחה בין כמה מקורות שמוכרים את אותו הדבר.
מחוברים ישירות אל המלאי
נניח שאתם מחפשים אחר תחפושת לקראת פורים. נכון, הרוב המכריע של ההורים כבר מוכן עם תחפושת אחת ואף יותר מכך לכל ילד, אבל אם אתם מהמאחרים זה בהחלט הרבה יותר נוח לשוטט אונליין עם חיבור ישיר אל הסטוק שקיים אצל כל חברה. באופן הזה יכולים לערוך חיפוש אחר תחפושת מסוימת מבלי לצאת את פתח הבית, ולכל היותר להתכתב עם האחראי על האתר כדי לוודא אם אכן פריט מסוים נותר למכירה אצלם במחסן.
חוסכים זמן בחיפוש אחר פריט מסוים
אם מחפשים אחר משהו מסוים כמו אביזרי מטבח או מוצרים אחרים. איך בדיוק יכולים להגיע אליו? פריט ביגוד שאותו ממש מעוניינים לרכוש הוא כבר לא דבר שעבורו יש לקפץ בין חנות רשת אחת לשנייה, כי יכולים להיכנס לאתר כדי לבדוק מה בדיוק קיים, ואף לדלג בין כמה סוגים של אתרים שאולי מוכרים את אותו הפריט. הכל בשעה אחת.