פעילויות לילדים ביום המשפחה

פעילויות לילדים

יום המשפחה חל בתאריך ל' בשבט. בגנים ובבתי הספר נוהגים לציין את יום המשפחה ולהכין שי בעבודת יד לכבוד בני המשפחה. אין ספק שחשוב לציין את מערכת היחסים המשפחתית, ולא רק בין כתלי בית הספר, אלא גם בבית, ולכן אספנו בעבורכם כמה פעילויות ורעיונות נהדרים!

פעילויות לילדים

יצירות לכבוד יום המשפחה

יש לא מעט רעיונות ליצירות שניתן לעשות עם הילדים לכבוד יום המשפחה, כשחשוב לרכוש מבעוד מועד חומרי יצירה לילדים כמו בריסטולים צבעוניים, פונפונים בשלל גוונים, חימר קל, טושים ועוד. בדרך כלל יצירות ליום המשפחה יכללו תמונה משפחתית או לחלופין, יצירות שמשמשות את דיירי הבית. רוצים רעיונות?

מסגרת מעוצבת לתמונה

כדי ליצור מסגרת מעוצבת לתמונה יש להצטייד מראש בקרטון קשיח (אפשר להשתמש בקרטון ממוחזר), חומרי יצירה לקישוט ותמונה משפחתית. גזר את הקרטון לגודל האידיאלי ביותר, והדביקו במרכזו את התמונה המשפחתית, כעת תוכלו לקשט את המסגרת באמצעות הדבקה של פונפונים, פייטים, כפתורים וכל אלמנט שרק תרצו. לבסוף תוכלו לחבר חוט לחלק העליון של הקרטון ולתלות את התמונה על הקיר.

קופסת שוקולדים לאימא

כל קופסה ממוחזרת יכולה להיות מתאימה ליצירה, ואפילו קופסת תה ישנה. גזרו מבריסטולים צבעוניים רצועות על מנת לכסות את הקופסה ולהעניק לה מראה אחיד. לאחר מכן תוכלו לעטר, לקשט ולאייר על הקופסה ולבסוף למלא אותה בשוקולדים וסוכריות.

שלט לדלת

בריסטול צבעוני יכול להפוך די בקלות לשלט מעוצב ומיוחד לדלת הכניסה לבית. תוכלו לרכוש מדבקות של אותיות (או להיעזר בשבלונה) על מנת לכתוב את שם המשפחה במרכז השלט. לבסוף קשטו ועטרו את השלט והצמידו אותו לדלת הבית.

 

פעילויות משפחתיות ומהנות

כדי לציין את יום המשפחה על הצד הטוב ביותר, כדאי לתכנן מראש פעילות משפחתית מהנה, בה תוכלו לבלות זמן איכות משותף.

פיקניק משפחתי בטבע

כריכים מלאים בכל טוב, פירות מתוקים, גבינות ייחודיות ועוד שלל מאכלים יהיו טעימים הרבה יותר אם תאכלו אותם למול נוף מרהיב ומיוחד. פיקניק משפחתי בטבע זו ללא ספק דרך מצוינת לציין את יום המשפחה ולחגוג יחד עם הילדים.

סדנת בישול ביתית

כיום יש לא מעט סדנאות בישול ביתיות שמתאימות למבוגרים ולילדים במקביל, כך שתוכלו ללמוד לבשל בעצמכם ולאפשר ילדים לחוות את המטבח ולהכיר אותו מקרוב. אם התקציב לא מאפשר לכם לשכור את שירותיו של מדריך מקצועי, תוכלו לעשות זאת בעצמכם! אספו מתכונים פשוטים ברחבי הרשת, הכינו מראש את המצרכים ובשלו יחד עם הילדים.

אטרקציה מיוחדת

לכבוד יום המשפחה תוכלו לצאת לאטרקציה משפחתית מיוחדת, כמו טיול ג'יפים, בילוי בלונה פארק, טיול יומי ליעדים אטרקטיביים בארץ, פארק אתגרים, גן חיות והרשימה עוד ארוכה. חפשו אחר אטרקציות ייחודיות באזור מגוריכם ותכננו את יום המשפחה באופן המיטבי.

 

יום המשפחה הוא יום מיוחד בשנה, הוא מאפשר לנו לבלות זמן איכות עם הילדים, להסביר להם על משמעות הקשר המשפחתי ולצבור חוויות חדשות ומרגשות. מומלץ לשלב פעילויות שונות לכבוד יום המשפחה, ולהעניק לילדים חוויה בלתי נשכחת. יום המשפחה שמח!

בית וגינה בריאות זוגיות טכנולוגיה ואינטרנט כללי לימודים נופש ואטרקציות פיננסים קוסמטיקה ואופנה רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קונים דירה: במה להתחשב כשעוברים עם הילדים?
קנייה ומעבר דירה עם ילדים הוא לא דבר פשוט וקל, יש הרבה דברים שצריך לחשוב ולבדוק, אנחנו כאן בשביל לעזור...
קרא עוד »
ספט 19, 2019
היתרונות של סודוקו לפיתוח המחשבה
סודוקו הינו משחק לוח יפני שבו יש למקם ספרות מ- 1 עד 9 כך שבכל שורה, טור או ריבועים בעלי 9 משבצות, כל מספר...
קרא עוד »
יונ 14, 2016
צנצנות זכוכית לתבלינים – בחרו בכאלה איכותיות
אם כבר החלטתם לקנות צנצנות זכוכית לתבלינים אז יהיה כדאי לכם לבחור לקנות צנצנות זכוכית איכותיות אשר...
קרא עוד »
ינו 26, 2022