חופשת סוכות: האטרקציות שאתם חייבים להכיר

חופשת סוכות

חופשת סוכות כבר כאן ובכדי שתוכלו להעביר אותה על הצד הטוב ביותר, מוטב שתארגנו לכם לו"ז ייחודי המכיל אטרקציות ופעילויות מדליקות לילדים. אז איך תדעו מהן האטרקציות המומלצות ביותר? כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

חופשת סוכות

FLYBOX – חוויית תעופה בלתי נשכחת

אם תמיד חלמתם לרחף באוויר, מתחם FLYBOX  שנמצא בראשון לציון הוא המקום האידאלי עבורכם. תוכלו לעוף במנהרת רוח עם ציוד איכותי ובסיוע מדריכים מקצועיים שילמדו אתכם את כל מה שתצטרכו לדעת בכדי לרחף באוויר. הפעילות מומלצת לכל המשפחה ויכולה להתאים לילדים החל מגיל 4.

חדרי בריחה

אם אתם אוהבים לפצח חידות ולפענח קודים ייחודיים, תוכלו לבלות עם הילדים בחדרי הבריחה המפוזרים ברחבי הארץ. יש לא מעט חדרי בריחה כשכל אחד מהם נושא עלילה אחרת ופעילות מגוונת אך כולם מבוססים על אותו קונספט בו עליכם להצליח לברוח מהחדר תוך 60 דקות. הבריחה מהחדר נעשית על ידי פיענוח חידות והתקדמות בין השלבים עד הגעתכם לשלב היציאה מהחדר.

באולינג

מהצפון ועד לדרום הארץ פרוסים כמה וכמה מתחמי באולינג ייחודיים שיכולים לסייע לכם להעביר את חופשת סוכות על הצד הטוב ביותר. הגיעו עם בני המשפחה למתחם הבאולינג הקרוב ביותר לאזור מגוריכם, הירשמו ותוכלו להתחיל בטורניר משפחתי ומגבש במיוחד. עם תום הפעילות, תוכלו לגשת למסעדה קרובה ולאכול יחדיו ארוחה משותפת. אגב, ברוב מתחמי הבאולינג ישנה משחקייה לפעוטות, כך שכולם יכולים ליהנות.

יום הולדת למיקי מאוס בקניוני עזריאלי

קניוני עזריאלי מקיימת במהלך חג הסוכות יום הולדת לדמות המיתולוגית והאהובה מיקי מאוס. במהלך הפעילות יהיו לא מעט פעילויות יצירה, צילומים עם דמותו של מיקי ושלל אטרקציות ייחודיות ללא תשלום.

קירות טיפוס

מתחמי הטיפוס המצויים הארץ מכילים שני סוגי טיפוס שונים, האחד הוא טיפוס גבוה באמצעות חבלים אליהם המטפסים רתומים, ואילו השני הוא דווקא טיפוס לגבהים נמוכים בהיעדר חבל. בררו מהו מתחם הטיפוס הקרוב לאזור מגוריכם והגיעו יחד עם הילדים. העדיפו להגיע לאזור עם נעליים סגורות למרות שכדאי לקחת בחשבון שישנם מתחמי טיפוס שמחייבים את המטפסים לשכור נעלי טיפוס ייחודיות.

משחקיות לילדים

בין שלל האטקרציות המוצעות לילדים במהלך חופשת סוכות, תוכלו להגיע לבילוי משפחתי במשחקיות השונות כמו ג'ימבורי ובבילון. עבור הפעילות, רצוי לפנות חצי יום ולהצטייד במים ואוכל בכמות שתספיק לכם למשך שהותכם במשחקייה.

קטיף פירות ומסיק זיתים

בשדות ומשקים שונים ברחבי הארץ מתקיימות פעילויות שונות כשהדגש הוא קטיף פירות או מסיק זיתים. מדובר בפעילות מיוחדת ומהנה לילדים, כך שהם יזכו ללמוד על הטבע והצמחייה כמו גם לשוב הביתה עם שלל זיתים ופירות שקטפו בעצמם.

מה תעשו בחופשת סוכות? ובכן, יש לא מעט אטרקציות נהדרות ברחבי הארץ. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את האטרקציות האידאליות עבורכם, לברר את שעות הפעילות של האזור ולהגיע. כדאי להצטייד במים ואוכל, כמו כן, אם אתם עתידים לנסוע מרחק רב למתחם הפעילות – קחו עמכם משחקים לילדים בכדי שיוכלו להעביר את זמן הנסיעה בהנאה.

בית וגינה בריאות זוגיות טכנולוגיה ואינטרנט כללי לימודים נופש ואטרקציות פיננסים קוסמטיקה ואופנה רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדריך הזמנת פרחים אונליין בקליק
תתארו לעצמכם את הסיטואציה הבאה. אתם יושבים במשרד, מתבוננים בלוח השנה ממש במקרה, ומגלים שהיום זה יום...
קרא עוד »
פבר 26, 2019
כך תפתחי עסק לבניית ציפורניים בביתך
תמיד חלמת לפתוח עסק לבניית ציפורניים בביתך, אך לא ידעת איך לממש את הרעיון? אם תעקבי אחר הטיפים הפשוטים...
קרא עוד »
יול 16, 2017
חליפות חתן בצבעים נועזים
אם אתם מחפשים אחר חליפת חתן נועזת, מרהיבת עין וברמת גימור גבוהה ביותר, הגעתם למאמר המידע הנכון. במאמר...
קרא עוד »
אוג 29, 2021