שאלה של תקופה – אילו חודשים הכי כיפים בלוח שנה עברי?

לוח שנה עברי

לוח שנה עברי הוא לוח בו ניתן למצוא את החודשים הכי כיפים בשנה. יהודים בארץ ובעולם, חוגגים מגוון חגים ונהנים מחופשות, אבל מהם החודשים הכי כיפים בהם נהנים באמת? הכנו לכם רשימה של החודשים שאנחנו הכי אוהבים!

חודש אפריל – אפריל הוא חודש שרבים מאתנו אוהבים לראות בלוח השנה העברי. באפריל מתחיל האביב, חג הפסח מתקרב, ובחודש זה יש מזג אוויר מושלם. אביב הוא חודש של פריחות, חופשות, והרבה אנרגיה מחודשת. עוד ניתן ליהנות מהתאריך1 באפריל בוא אפשר לעשות מעשי קונדס.

חודש מרץ – לוח שנה עברי מציין את חודש מרץ, שבו יש את החג האהוב על הילדים וגם על הרבה מבוגרים. אנחנו מתייחסים לחג הפורים כמובן. בחג זה מותר כמעט הכל! להתחפש, לשתות, ולרקוד למוזיקה טובה עד אור הבוקר.

חודש דצמבר – גם חודש דצמבר, למרות קרירותו הוא חודש כיפי במיוחד. בחודש זה חלים בדרך כלל שמונה ימי חנוכה, בהם ניתן להשמין עד כלות מסופגניות טעימות, ולהדליק חנוכייה עם מיליוני יהודים בארץ ובעולם.

חודש יוני – יוני הוא חודש מקסים ואהוב. לא חם מידי, וניתן לצאת ולטייל גם בערב וגם בשעות הבוקר. מלבד זאת חודש זה פותח את עונת החתונות – מה שתמיד מחמם את הלב.

חודש ספטמבר – בספטמבר אנו חוגגים בדרך כלל את ראש השנה. בחודש זה מזג האוויר נהדר וטרם מגיעים רוחות וגשמים. בחודש ספטמבר אפשר לומר שהכל מתחדש, וניתן לשכוח את השנה שהייתה מאחור ולהתחיל שנה חדשה. מלבד זאת, בראש השנה ישנו חופש ארוך, מתנות ממקום העבודה, והרבה אוכל טעים.

לוח שנה עברי – היו שמחים בכל החודשים!

לסיכום ניתן לומר שלא משנה איזה חודש מביא עימו לוח שנה, מה שחשוב הוא ההרגשה הפנימית שלכם. נסו לארגן ימים חמימים עם חברים בחודשי החורף הקרים. צאו לשחק בשלג בינואר, ותיהנו מחופי הארץ הנפלאים בחודשי אוגוסט החמים.

אנו מאחלים לכולם שנה טובה ומוצלחת, ורק סימונים של שמחות ואירועים טובים בלוח שנה עברי!

בית וגינה בריאות זוגיות טכנולוגיה ואינטרנט כללי לימודים נופש ואטרקציות פיננסים קוסמטיקה ואופנה רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נדנדות
נדנדות הן פריט גן משחקים קלאסי שקיים כבר מאות שנים. הם מספקים שעות של כיף ובידור לילדים בכל הגילאים...
קרא עוד »
מרץ 09, 2023
הבנת סרטן ילדים: תובנות חיוניות למשפחות
סרטן בילדים, אמנם נושא מרתיע, הוא תחום שבו מידע מדויק יכול להעצים מאוד את המשפחות והמטפלים. למרות...
קרא עוד »
דצמ 04, 2023
ספת בד או ספת עור – במה לבחור?
ספה היא רהיט הכרחי לסלון ביתכם ולעתים מניחים אותה גם בחדר המגורים. היא מיועדת לישיבה וגם לאירוח...
קרא עוד »
אוג 31, 2020