פירוק רכב
אורית אופיר

אורית אופיר

אורית אופיר היא יועצת זוגית ומשפחתית עבור חברות ציבוריות וגם אנשים פרטיים. בנוסף להרצאות וסדנאות שונות שאורית מעבירה ברחבי הארץ, היא גם כותבת מגזינים ומאמרים מקצועיים בכל ענייני משפחה, זוגיות וילדים.

באיזה שלב עושים פירוק רכב

הרבה מאוד אנשים תוהים ומתלבטים, מה לעשות עם רכבים ישנים, רכבים שאינם יכולים עוד לעלות על הכביש ולא ניתן לנהוג בהם. באופן טבעי, אנשים לא ירצו להמשיך ולהחזיק בהם, שכן זה רק עולה להם כסף למרות שהם לא יכולים להשתמש בהם. במילים אחרות, במקום להכניס כסף (אם זה רכב עבודה), אז הוא רק גורם להוצאות מיותרות.

לכן עולה כיצד להתמודד עם המצב, מה בדיוק אפשר לעשות בשביל לפתור אותו? התשובה לכך היא מאוד פשוטה. יש לשלוח את הרכב לפירוק. כך אפשר להרוויח מפירוק רכב, גם אם לא מדובר בערך המקורי שלו בוודאי, וגם לא בערך שקרוב למה שהיה אפשר להרוויח אם נניח, הרכב היה במצב תקין.

ההחלטה לשלוח את הרכב לפירוק במידה ומדובר ברכב ישן שאי אפשר להשתמש בו, זה רק שלב אחד מיני מספר שלבים בהם אפשר לבצע זאת. כלומר, אנחנו יכולים לשלוח את הרכב לפירוק במספר מקרים, כפי שנוכל לראות מיד. מה שחשוב שאנחנו נזכור הוא, שלא מדובר בסיטואציות בהן אנחנו יכולים להמשיך ולהשתמש ברכב. הרי אם אנחנו מחליטים להפנות אותו לפירוק, אז יש סיבה טובה לכך והיא, שלא ניתן להשתמש ברכב יותר.

אז מתי נשלח אותו לפירוק? כאמור, כשמדובר ברכב ישן שלא ניתן להשתמש בו יותר, בין אם זה בגלל תאונה או סיבה אחרת. מדובר על מצבים בהם הרכב לא תקין יותר ואי אפשר לעבוד איתו.

שנית, במקרים בהם הרכב עבר תאונה או שריפה. בשני המקרים, ייתכן ונוכל לעשות בו שימוש אם נתקן אותו. העניין הוא, שזה מאוד יקר ולא משתלם מבחינה כלכלית. לכן מרבית האנשים בוחרים שלא לעשות כך אלא לשלוח את הרכב לפירוק. בוודאי אם הוא במצב כזה שידרוש תיקון מעמיק שיעלה הרבה מאוד כסף. במקרה כזה, עלויות התיקון פשוט לא משתלמים.

שלישית, אם מדובר ברכב ישן מאוד, רכב מסוכן לסביבה, רכב מסוכן לנהגים אחרים. לכן משתלם לשלוח אותו לפירוק, שכן אין לנו הרבה מה לעשות איתו. זו תהיה הדרך הטובה ביותר להיפטר ממנו.

Share this post

גלילה לראש העמוד