תוספי תזונה שכדאי להכיר

תוספי תזונה

כולנו יודעים כי המזונות שאנחנו אוכלים לא מכילים את כל מה שהם אמורים להכיל באופן טבעי. אם אלו עופות ובשר, הרי שהם מכילים כיום הרבה הורמונים. הביצים אינם ביצים טבעיות ואורגניות עם כל מה שזה אומר. הפירות והירקות עוברים ריסוסים והדברות ובקיצור, הרבה כימיקלים והרבה חומרים מיותרים מגיעים אלינו במקום הוויטמינים והמינרלים הטהורים שהגוף שלנו זקוק להם.

אז כדי להשלים את התזונה שלנו, אנחנו לא ממש חייבים לעבור למזון אורגני. מה גם שמזון כזה עולה פי כמה וכמה ביחס למזונות הנגישים לנו על מדפי הסופרמרקט.

תוספי תזונה

אז מה עושים בכל זאת?

תוספי תזונה – זה הפתרון!

תוספי התזונה למעשה משלימים עבורנו את החסרים והודות להם אנחנו יכולים ליהנות מבריאות טובה ויציבה יותר. ישנם כמה תוספי תזונה שממש כדאי להכיר. ההשפעה שלהם על הגוף היא מאוד משמעותית וחבל לפספס אותם.

הכירו את תוספי המזון

פרוביוטיקה

הפרוביוטיקה היא למעשה מורכבת מחיידקים ידידותיים שהמעיים שלנו צריכות לצורך תפקוד תקין.

לא כולם יודעים, אך כאשר נוטלים אנטיביוטיקה לצורך טיפול בדלקת בגוף, נהרסים בדרך הרעים עם הטובים… כלומר חיידקי המעיים הטובים נפגעים אף הם. הדבר עלול לגרום לבעיות במעיים, להופעת פטריות בפה ולעוד שלל בעיות.

כאשר נוטלים יחד עם האנטיביוטיקה גם את הפרוביוטיקה, הגוף למעשה נהנה מהשלמת החסרים.

גם במצב של קלקול מעיים, כאשר המעיים אינן מצליחות 'להחזיק' את המזון שהאדם אוכל והכול נפלט בצורה של שלשול, ניתן לפתור את הבעיה באמצעות הפרוביוטיקה. אם היא תהיה באיכות טובה, אפשר יהיה לראות את השיפור כבר לאחר נטילת המנה הראשונה.

ויטמין C

ויטמין C הוא ויטמין שהוא נחוץ מאוד לכולנו. הגוף זקוק לויטמין הזה לצורך תפקוד נכון ותקין של כל התאים בגוף. הוא יעיל מאוד לכלי הדם הקטנים כאשר הוא משפיע לטובה במיוחד במצבים של צינון וכדומה.

אבקת חלבון

אבקת חלבון זהו למעשה חלבון מרוכז. הוא תורם רבות לכולם במיוחד לאנשים הנמצאים במצבי דיאטה או לחילופין במצבים של תת תזונה. הוא משמש רבות את הספורטאים כאשר למעשה מדובר בתוסף המחזק ובונה את מסת השריר.

בית וגינה בריאות זוגיות טכנולוגיה ואינטרנט כללי לימודים נופש ואטרקציות פיננסים קוסמטיקה ואופנה רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סדנאות לזוגיות טובה – לבחור את הסדנה המתאימה עבורנו
לא מעט זוגות מוצאים את עצמם במשברים שונים שמשפיעים על החיים שלהם, משפיעים על התפקוד היומיומי שלהם...
קרא עוד »
דצמ 22, 2019
ריהוט משרדי
בחירת ריהוט משרדי מקצועי היא הבחירה הנכונה ביותר עבורכם. ריהוט משרדי מקצועי שם דגש מיוחד על עיצוב...
קרא עוד »
מאי 19, 2021
אוהלים ממוזגים בצפון למשפחות
אין כמו לעשות טיול או קמפינג מטורף יחד עם כל המשפחה. לא תמיד אנחנו מעריכים את זה, אבל כדאי לזכור...
קרא עוד »
מרץ 13, 2022