חיטוי ושטיפת צנרת באישור משרד הבריאות

חיטוי ושטיפת צנרת

חיטוי ושטיפת צנרת באישור משרד הבריאות הוא דבר חשוב מאד, שכן בגלל הצטברות המים הרבים שיש בצינורות, הם יכולים להביא ולהפיץ מחלות, בעיקר מחלות שמגיעות עם ביוב, וגם להביא מזיקים רבים. כולנו שמענו על עכברת שעברה בשנה שעברה על מאגרי המים הישראליים, וכמוהם, ביחד עם יתושים ושאר דברים לא נעימים – דורשים את ההישמרות שלנו מהן. אחת הדרכים היא לוודא את ההיגיינה של התשתית, באמצעות בין היתר חיטוי ושטיפת צנרת באישור משרד הבריאות.

חיטוי ושטיפת צנרת

מדוע לעשות חיטוי ושטיפת צנרת באישור משרד הבריאות

כל צנרת זקוקה לניקיון מדי פעם, במיוחד אם מדובר בביוב. אחת לשנה יש לנקות את הצנרת בצורה טבעית, ואחת לשנתיים או שלוש יש לעשות חיטוי עם חומרים חזקים שמנקים מפני בקטריות, חיידקים, רעלים, מתכות וגם מזיקים. כמובן שמי שמאשר את הניקיון, את הפרוצדורה ואת החומרים הוא משרד הבריאות. בסוף מדובר במי השתייה והשירותים של כולנו, וכמובן מי רחצה.

איך עושים חיטוי ושטיפת צנרת באישור משרד הבריאות בבניין רב קומות

יש כמה דרכים לעשות חיטוי ושטיפת צנרת באישור משרד הבריאות אבל הדרך המקצועית ביותר היא בצורה הבאה: קודם כל יש להזרים מים נקיים לאורך כמה דקות ולראות מה יוצא מהצד השני. אם המים יוצאים נקיים המצב מצוין. אם המים יוצאים עכורים, יש לבדוק אותם בכלים מיוחדים שיש לבעלי המקצוע – ואלו יחליטו באיזה חומרים כדאי להשתמש לטובת הניקיון. אולי הדבר הקריטי ביותר שיש לבדוק הוא לאיפה הצנרת מגיעה, כי פעמים רבות המים האלו מגיעים לבריכת שחייה עירונית ולכן על העירייה לדאוג לבדיקה תקופתית של כל הצינורות האלו באמצעים המקובלים.

חיטוי ושטיפת צנרת

מדוע זו עבודה רק לאנשים מקצועיים

קודם כל מדובר בעבודה מסובכת פיזית, לוגיסטית וטכנית. יש צורך בכלים, ידע מקצועי והבנה ופענוח של פרמטרים רבים. יש צורך בשמירה על בטיחות. והכי חשוב, מכיוון שמדובר פה על חיי אדם, גם אם לא קטילתם, אז הרעה במצבם. לכן, חשוב מאד לעבוד עם אנשי מקצוע ברמה גבוהה שיבטיחו שאותה בריכה ציבורית מקבלת מענה ברמה גבוהה, לצד צנרות מסוגים אחרים.

בית וגינה בריאות זוגיות טכנולוגיה ואינטרנט כללי לימודים נופש ואטרקציות פיננסים קוסמטיקה ואופנה רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מערכת סינון לממד
כיום אין כמעט בית בישראל בלי חדר ממ"ד שנועד להגן מפני פגיעות פיזיות במקום המגורים ולהבטיח את שלומם של...
קרא עוד »
מרץ 29, 2017
חשיפת הופעתו של אמן חושים
אמני חושים הם דמויות אניגמטיות בעולם האמנות, שובות את הקהל בגישה הייחודית שלהם להפעלת החושים. כסמכות...
קרא עוד »
מרץ 11, 2024
מהו תפקידו של מעצב פנים וכיצד מירה מור יכולה לעזור לכם בכך
הרבה פעמים אנשים מתבלבלים בין תפקידו של אדריכל, קבלן ותפקידים אחרים שקשורים לעולם הבנייה, לבין...
קרא עוד »
יונ 06, 2019