נולד לכם ילד במהלך שנת המס? מזל טוב! מגיע לכם החזרי מס

החזרי מס

המיסים הם תשלומים שכולנו חייבים לשלם, כחלק מהיותנו אזרחים במדינה. אם התשלומים האלה מדויקים, מה טוב, אך אם אתם זכאים להקלות או החזרים על מיסים בשל החלטות שונות שעשתה המדינה, מה טוב עוד יותר. עכשיו רק יש להבין אם כן וכיצד לקבל את ההחזר מס אליכם לחשבון הבנק בפשטות ובקלות.

החזרי מס

נולד לכם ילד במהלך שנת המס? ברכות!

ילד שנולד הוא תמיד ברכה, ומעבר לכך, גם מגיע לכם החזר מס על שנת חייו הראשונה. ההטבה הזאת ניתנת לכל ההורים לילדים, מגיל אפס ועד שלוש שנים. הזיכוי בשנה הראשונה הוא על סך נקודה אחת, ויש לכך עוד מספר תנאים שעניקים להורים את הזכות לקבל את החזרי המס בגין הילד שנולד.

כיצד מקבלים החזרי מס מרשות המיסים?

החזרי מס הם דבר שלא מגיע מהר, אך שווה להגיש את הטפסים והבקשה כמה שיותר מהר, כדי לקבל את ההחזר בטווח של חודשים ספורים. כיצד עושים זאת? ניתן להתייעץ ואף להיעזר באיש מקצוע לשם כך, אם יועץ מס או רואה חשבון, וניתן לעשות זאת לבד, על ידי הגשת הטפסים הנחוצים בסדר הנכון.

לשם מימוש הזכות, יש למלא טופס 101, ולמסור אותו לידיו של המעסיק שלכם, עוד לפני שנגמרת שנת המס בדצמבר. יש לצרף צילום של ספח תעודת הזהות, שבו מופיעים פרטי הילד.

לעצמאים יש פרוצדורה שונה לחלוטין, והיא הגשת טופס 1301 – דין וחשבון שנתי, אליו מצרפים את ספח תעודת הזהות עם פרטי הילד או הילדים שנולדו.

אם חלפה שנת המס לפני שגילינו שמגיע לנו החזר מס?

גם אם חלפה שנת המס, אתם יכולים להגיש את הבקשה להחזר מס למשרד פקיד השומה אליו אתם משתייכים, וניתן לקבל החזרים, אפילו כשש שנים אחורה, באופן רטרואקטיבי.

חשוב למצוא את הדרך הנכונה והטובה כדי לקבל את החזרי המס המגיעים אליכם, אין צורך לוותר על כך בשל בירוקרטיה מיוצרת. זהו הליך פשוט בסך הכל, ושכרו בצידו. שיהיה במזל טוב!

בית וגינה בריאות זוגיות טכנולוגיה ואינטרנט כללי לימודים נופש ואטרקציות פיננסים קוסמטיקה ואופנה רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהם הכלים הטובים ביותר לכתיבת קורות החיים המקצועיים שלך?
קורות החיים הם הרושם הראשוני שמועמד לעבודה צריך לעשות. זהו כלי חשוב הן עבור הפונה והן עבור החברה. זה...
קרא עוד »
אפר 23, 2023
נדל"ן זו אופציה טובה שכדאי להשקיע בה את הכסף שלכם
אם גם אתם נמצאים היום מול הדילמה מה כדאי לעשות עם הכסף שחסכתם עד כה, אפשר להבין אתכם. רבים מאיתנו...
קרא עוד »
יול 18, 2016
מפיצי ריח
מפיצי ריח לעסקים ובתים מהווים חלק חשוב וחיוני בכל בית ובכל עסק. אף אחד לא היה רוצה להיכנס למקום שמריח...
קרא עוד »
דצמ 07, 2020