בטיחות בעבודה עם סולם

סולם

אחד הנושאים החשובים והמדוברים ביותר כיום במקומות עבודה רבים, בין אם מדובר במקומות מוסדיים, חנויות, מסעדות, בתי קפה, מחסנים, וכן בקרב בעלי מקצוע שעובדים במבנים פרטיים או כאלה שעובדים במרחב הציבורי בצורות שונות, זה כל מה שקשור לבטיחות בעבודה ובפרט בטיחות בעבודה עם סולם.

זה נושא חשוב ומדובר מאחר ולצערנו, אנחנו מוצאים שיש לא מעט מקרים בהם אנשים מתמודדים עם טיפול לא נכון בנושא, מה שמוביל לאסונות שונים, בין אם מדובר במקרים שמובילים לפציעות בדרגות שונות ובין אם מדובר במקרים שנגמרים, לצערנו במוות.

סולם

לא במקרה הדגשנו את הנושא של עבודה עם סולם, מאחר ומן הסתם מדובר באחד המקרים הנפוצים ביותר של חוסר בטיחות בעבודה, ולאחת הסיבות העיקריות למקרים של חבלות או מקרי מוות בעבודה.

כשאנחנו מדברים על בטיחות בעבודה עם סולם, הכוונה הן למי שאמור לעלות על הסולם והן לכל מי שנמצא בסביבה שלו. זה נכון כמובן, הן למקרים בהם מדובר על מבנה רגיל, מבנה קיים, וכן מדובר על מקרים בהם של עבודה באתרי בנייה או בתשתיות שונות.

כיצד מקיימים כללי בטיחות בעבודה עם סולם? ראשית, יש לוודא שאנחנו נושאים משקל מתאים ולא מעבר למה שאנחנו יכולים לשאת ולמה שהסולם עצמו יכול לשאת. אנחנו לא רוצים לגלות שהסולם לא מסוגל להכיל את המשקל שאנחנו מעמיסים עליו, מה שיביא בסופו של דבר לקריסה.

שנית, אנחנו צריכים לוודא שהסולם נמצא על קרקע נוחה, יציבה ובטוחה. אנחנו לא רוצים להגיע למצב, בו הסולם לא יכול לעמוד איתן ויציב. במקרים כאלה, צריך לוודא שיש גורם מסוים שיחזיק אותו או לחילופין, שיש חומרים או מתקנים שיכולים לייצב אותו.

שלישית, חשוב שאנחנו נדאג לייצב את עצמנו כשאנחנו עולים על הסולם. בין אם זה אומר שעלינו להשעין את הגוף על הסולם או לשבת עליו, במידה וזה אפשרי.

נקודה אחרונה, אנחנו צריכים להיות בעלי תחושת ביטחון עצמי ולא להתנהל בפחד, שכן זה יכול להוביל לידי כך שאנחנו פשוט לא נוכל להשתמש בסולם כמו שאנחנו צריכים.

למגוון הסולמות היכנסו לכתובת https://www.vardi-levin.co.il/category/סולם-עץ

בית וגינה בריאות זוגיות טכנולוגיה ואינטרנט כללי לימודים נופש ואטרקציות פיננסים קוסמטיקה ואופנה רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תרגום והפצת ספרים בסין
רבים מעוניינים להוציא לאור את ספרם בסין מכיוון שידוע שכאשר ספר הופך להיות רב מכר בסין, הוא יהיה רווחי...
קרא עוד »
מאי 11, 2017
הדרכת חתנים בירושלים
הכשרת החתן היא תהליך של הכנת החתן לפגוש את כלתו ומשפחותיהם. התהליך כולל שורה של פעילויות שנועדו לסייע...
קרא עוד »
ספט 13, 2022
מיגון רכבים
עד שנת 1967, מלחמת ששת הימים והקמת הישובים ביהודה ושומרון לא היה צורך במיגון רכבים. לא ידענו אלימות טרור...
קרא עוד »
דצמ 02, 2018