חששות לצד מציאות – חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי

יש אנשים שביקרו בבתי חברים בהם מותקנת מערכת חימום תת רצפתי וישר החלו לפנטז על בית משלהם עם מערכת משלהם, יש אנשים ששמעו על השיטה ונהיו מרותקים ויש אנשים שמבינים את ההיגיון הבריא (תרתי משמע) של השיטה ועל כן גם כן מבקשים ליישם אותה בבוא היום. עם זאת, בקלות ניתן למצוא לא מעט אנשים שלצד ההתלהבות מהמערכת גם חוששים, ולו כי מדובר בפתרון שזר להם, ומה שזר לנו נוטה להרתיע – אפילו אותנו הישראלים אשר ידועים כטיפוסים יותר פתוחים לחידושים ושינויים.

לפתוח את הקלפים

לאור כל זאת, חשוב להציף את מכלול החששות שיש מאחורי שיטת חימום תת רצפתי, וזאת על מנת להבין מה נכון ומה הנו תוצאה של דמיון או חוסר מידע מלא בתחום. ובכן ראשית נציין שחימום תת רצפתי הנו חימום מאוד בריא ואף בטוח, הנו חימום יעיל ואף חסכוני ומנקודה זו נעבור להסביר שלב אחר שלב במה מדובר.

חימום תת רצפתי

בריאות

ידוע ששיטת חימום תת רצפתי מאוד בריאה ואילו עתה נציין ששיטה זו אידאלית כיוון שהיא אינה מייבשת את האוויר ועל כן אינה מובילה לכאבי ראש. בנוסף שיטה זו אינה פולטת גזים רעילים (עובדה שגם הופכת אותה לידידותית לסביבה) ואף שיטה זו מאפשרת שליטה מלאה על הטמפרטורה הרצויה בכול חדר וחדר, כך שמראש ניתן להיות בטוחים שהטמפרטורה תהיה מדויקת ועל כן תתמוך בבריאות מבוגרים וילדים.

בטיחות

מערכת חימום תת רצפתי שהיא באמת איכותית לא תסכן אתכם לצד נתוני שדות אלקטרו מגנטיים גבוהים, וזאת כי מבחינה זו הנתונים יהיו כמה שיותר אפסיים. בנוסף מערכת זו לא תהיה מסוכנת עבור הליכה יחפה (כלומר תימנע מצב של כוויה) ואף תשמור על שלום חומרי הבית, וזאת כי שיטת ההתקנה והחומרים הנבחרים יהיו מאוד איכותיים ועמידים.

יעילות

ציינו ששיטת חימום תת רצפתי מאוד יעילה ואילו עתה נציין מדוע. שיטה זו ניתן להתקין בכול חדרי הבית ולחלופין רק במקטעים מסוימים. כמו כן ניתן להחליט שבבוקר מדליקים רק את החימום בחדר המשפחה ואילו בערב רק בחדרי הילדים.  בנוסף אי צורך לבחור בכול יום מחדש, אלא ניתן לתכנת פעם אחת את התרמוסטט ולהניח לו להיכנס לפעילות.

חיסכון

ראשית נהיה כנים ונציין שאין בהכרח שיטת חימום תת רצפתי הרבה יותר זולה מכל שיטת חימום אחרת, אך כן ניתן לומר בלב שלם שהיא אינה יותר יקרה, ואף יש מגוון סיבות שתומכות בכך. ראשית נציין ששיטת חימום זו מאפשרת להפעיל את המערכת כאשר שעות צריכת החשמל יותר זולות (יש לברר בתחום), שיטה זו מאפשרת שליטה מלאה (כפי שכבר צוין), שיטה זו מונעת את הצורך לשלם לטכנאי בשל תקלות (ולו כי לא צפויות תקלות), היא מגיעה לצד אחריות של עשרות שנים והיא אינה צפויה להתקלקל לאורך שנים ארוכות – כך שכל עוד מסתכלים קדימה, מדובר בחיסכון.

בית וגינה בריאות זוגיות טכנולוגיה ואינטרנט כללי לימודים נופש ואטרקציות פיננסים קוסמטיקה ואופנה רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לוח מחיק לילדים
לוח מחיק הוא כלי פופולרי לילדים לצייר, לצבוע ולשרבט עליו. עם זאת, זה יכול להיות מבולגן ולפעמים מסריח....
קרא עוד »
דצמ 23, 2022
איך לארגן חתונה בחצר הבית?
בשנים האחרון המגמה בחתונות היא חתונות אישיות שמתקיימות בלוקיישנים מיוחדים. אם יש לכם חצר גדולה,...
קרא עוד »
ספט 05, 2017
למה כדאי לרכוש דירה עם מתווך?
יש תחומים מסוימים בהם אנשים אוהבים לחסוך. אמנם לא מדובר על תופעה המונית שכוללת את כל האוכלוסייה. אבל...
קרא עוד »
דצמ 27, 2018