אזרחות אמריקאית לילדים – חשוב לדעת

אזרחות אמריקאית

אם אתם מעוניינים לדעת כיצד תוכלו להתחיל בתהליכים של קבלת אזרחות אמריקאית לילדיכם, חשוב שתקראו את המאמר הבא, שמספר על התהליך.

אזרחות מסוג זה לילדכם, יכולה לפתוח עבור ילדכם עולם שלם, של חוויות, תעסוקה, אפשרויות לימודים, מציאת עולמות חדשים, רכישת נדל"ן וחיים אחרים ומעניינים. אז מה חשוב לדעת על אזרחות אמריקאית לילדים?

קבלת אזרחות מסוג זה אפשרית כאשר שני ההורים או אחד מההורים הינו אזרח ארצות הברית. בנוסף, 'חוק הסבא' מאפשר גם כן את התחלת התהליך, אך הפעלת החוק דורש נסיעה לארצות הברית שם יש לבצע את הפעלת החוק על ידי הצגת כל המסמכים במשרד ההגירה בארצות הברית.

הרחבה על חוק הסבא

תהליך חוק הסבא הוא תהליך שכולל הצגת מסמכים שונים אל מול משרד ההגירה האמריקאי. התהליך כולל הצגת מסמכים וראיון אישי, ובנוסף בדיקה קפדנית מול משרד ההגירה האמריקאי.

מי זכאי לאזרחות ארצות הברית לפי חוק הסבא?

מי שזכאי לאזרחות אמריקאית לפי חוק הסבא הוא כל ילד מתחת לגיל 18 שאחד מהוריו הינו אזרח ארה"ב שאינו שהה לפני לידת ילדו לפחות 5 שנים בארצות הברית מתוכן שנתיים מעל גיל 14. ושאחד מהוריו של ההורה האמריקאי שלו, חי בארצות הברית לפחות 5 שנים מתוכן לפחות שנתיים מעל גיל 14. ולשם כך דרושות הוכחות.

חשוב לדעת כי לפי חוק הסבא, תצטרכו להכין מסמכים אישיים ומגוון הוכחות על שהותכם של הסבים שלכם בארה"ב. עוד חשוב לשלוח את המסמכים למשרד ההגירה, ולאחר בדיקת המסמכים יקבע לכם ראיון אישי במשרד ההגירה. לאחר התהליך נשלחים כלל המסמכים הדרושים למשרד הקליטה האמריקאי ומשם מתקבלת האזרחת בדואר. חשוב בנוסף להצטייד בדרכון וויזה. עוד תצטרכו לעבור ראיון אישי עם ילדכם במשרד ההגירה בארצות הברית.

קבלת אזרחות אמריקאית לילדים להורים אמריקנית

כפי שהזכרנו, ילדים להורים אמריקנים יכולים לקבל אזרחות אמריקאית. תהליך זה הינו קצר יותר וניתן לבצע אותו בארץ מול השגרירות האמריקאית. בדרך זאת כאשר אתם אזרחית מלידה, ניתן להוציא אזרחות אמריקאית לילדים אם אחת מההורים שהה בארצות הברית לפחות חמש שנים מעל לגיל 14.

בנוסף חשוב להוכיח את השהות וזאת כדי להוציא את האזרחות האמריקאית לילדים. אם שני ההורים אזרחים, יהיה קל יותר להוציא את האזרחות גם אם לא תצליחו להוכיח את שהותכם בארצות הברית.

מידע נוסף תוכלו למצוא באתר https://www.americandocs.co.il/

בית וגינה בריאות זוגיות טכנולוגיה ואינטרנט כללי לימודים נופש ואטרקציות פיננסים קוסמטיקה ואופנה רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אישורי הגעה לחתונה
אם בעבר היינו צריכים להתקשר לכל אורח ולוודא שהוא באמת יגיע לחתונה שלנו, היום, הדברים מנוהלים מעט אחרת...
קרא עוד »
מאי 20, 2022
מקרר אינטגרלי
לא צריך להיות איש מקצוע בכדי להבין שאם אתם רוצים לחסוך באופן משמעותי בשטח הבית שלכם ולנצל אותו...
קרא עוד »
אוק 19, 2016
עורך דין מעצרים – יוצאים מהמעצר בקלות
הסתבכתם עם החוק וכעת אתם נמצאים במעצר? במקרה כזה תצטרכו לפנות בהקדם אל עורך דין מעצרים, כך שיוכל לייצג...
קרא עוד »
פבר 27, 2021