צילום פורטרט
אורית אופיר

אורית אופיר

אורית אופיר היא יועצת זוגית ומשפחתית עבור חברות ציבוריות וגם אנשים פרטיים. בנוסף להרצאות וסדנאות שונות שאורית מעבירה ברחבי הארץ, היא גם כותבת מגזינים ומאמרים מקצועיים בכל ענייני משפחה, זוגיות וילדים.

במה שונה צילום פורטרט מצילום רגיל

גם מי שלא מבין גדול בצילום, יכול לראות בבירור את ההבדל בין תמונה רגילה שצולמה על ידי חובבן לבין תמונה שצולמה על ידי צלם מקצועי. אפשר גם לראות הבדל ברור בין תמונה של צלם שצולמה סתם לשם תמונה לבין תמונה שצולמה כתמונת פורטרט. תמונות פורטרט הן תמונות הרבה יותר מושקעות, הרבה יותר מודגשות ועיקר העבודה בצילום הפורטרט הוא כדי ליצור תמונה ש'מדברת'. כלומר מהתמונה יוכל המתבונן להתרשם מהאופי של האדם העומד מולו, מהתכונות המאפיינות אותו, מהמבט שלו, מהפיקחות, התבונה ואפילו חוש ההומור. אנחנו מוצאים היום הרבה אנשי מקצוע ולא רק הם הזקוקים לצילומי פורטרט, ואכן ישנם צלמים בעלי מקצוע רבים המציעים את צילום הפורטרט באופן מושלם ממש.

צילום פורטרט

צילום פורטרט טוב ימכור עבורכם יותר!

בעלי עסקים חופשיים כמו מעצבים, עורכי דין, רואי חשבון ועוד, שהמוצר אותו הם משווקים הוא בעצם השירות שהם מעניקים. כאשר מדובר בשירות, הרי שמגיש השירות הוא בעצם העיקר בכל העסק ואת התמונה שלו יש להציג כאשר מפרסמים את המוצר העיקרי של העסק. הרבה לקוחות פוטנציאליים, ניתן לומר שכמעט כולם, בוחרים באיש המקצוע על פי התמונה. אם התמונה של הבן אדם 'עושה להם את זה'… כלומר הוא נראה להם מקצועי, נראה להם אמין, חכם, סמכותי וכו' , הם ילכו על השירות שלו. ומכאן החשיבות הרבה של צילום פורטרט מקצועי ומרשים.

מה יש בתמונת הפורטרט?

הצלם המקצועי שיכין לכם את תמונת הפורטרט יעבוד קשה עד אשר התמונה תהיה מוכנה לשביעות רצונכם המלאה. הוא ישקיע בתאורה הנכונה ובזווית הנכונה שלה, בהתחשב בצבע העור שלכם, צבעי הבגדים וכו' . הוא יתמקד בצדדים המחמיאים שלכם ובחלקים שמשדרים את מה שאתם רוצים להדגיש ואת מה שחשוב לכם למקד לעיני המתבונן שבעקבות התמונה יהפוך אולי לקונה.

התמונה שתעשה עבורכם את כל העבודה

בעלי עסקים שרוצים לשווק את עצמם ואת העסק שלהם יעשו בחכמה אם במקום להשקיע במלל אינסופי, הם יבחרו בתמונת פורטרט טובה, שהיא זו שתעשה עבורם את עבודת השיווק באופן הרבה יותר טוב ומוצלח. אנחנו יכולים לבדוק את עצמינו, לאיזה פרסומת אנחנו נמשכים יותר? פרסומת מלאה במלל או בטקסטים? או שמא פרסומת המציגה בפנינו תמונה ברורה ומרשימה? התשובה ברורה.

לכן, אף אם אתם לא רוצים להשקיע יותר מידי כסף בצילום, כאן המקום הנכון שדווקא כן כדאי לכם להשקיע, כי התוצאות, ידברו בעד עצמן!

Share this post

גלילה לראש העמוד