מה להביא לטירונות 02?

טירונות בצבא היא תמיד דבר מלחיץ מאוד שדורש מאתנו הכנה מוקדמת. כאשר אנחנו עושים טירונות 02 יש מספר דברים שכדאי לנו להביא מבעוד מועד מהבית בשביל שהאימונים יהיו לנו נוחים יותר וקלים יותר. אז מה כדאי וחובה להביא לטירונות? ובאופן ספציפי מה להביא לטירונות 02? כאשר אנחנו מדברים על טירונות 02 לבנות חשוב להביא מוצרים בסיסיים כמו גרביים איכותיות, שמיכות ללילה, מצעים, כרית, נעלי ספורט, פלאפון ובטרייה נוספת לפלאפון ועוד הרבה מאוד דברים אחרים. בעיקרון כדאי לנו להביא לטירונות כל דבר שיגרום לנו להרגיש בטוחים ומוגנים יותר.

מה להביא לטירונות 02– שעון איכותי

אם אתם תוהים איזה ציוד לחיילים צריך להביא לטירונות 02 חשוב מאוד שתזכרו להביא שעון איכותי. שעון הוא פריט חשוב מאוד לכל חייל. השעון עוזר לנו קודם כל לא לאחר. כאשר אנחנו מאחרים בבית הספר אנחנו מקבלים נזיפה או מכתב להורים, כאשר אנחנו מאחרים למסדר בוקר בטירונות או מאחרים בחזרה מסוף השבוע אנחנו יכולים לקבל עונשים כבדים מאוד. חיילים וחיילות שמאחרים יכולים לקבל עונש של עיכוב ביציאה הביתה והאם האיחורים חוזרים על עצמם הם יכולים לקבל גם עונשים של סגירת שבת. לכן חשוב, שלכל חייל יהיה שעון איכותי שידייק בשעה ויסייע לו או לה לא לאחר.soldiers-197797__3401

מה להביא לטירונות 02– חולצות בצבע לבן ובצבע ירוק זית

מה להביא לטירונות 02? צריך להביא לכל טירונות בין אם היא טירונות 02 ובין אם היא טירונות בדרגת קושי גבוה יותר חולצות בצבע לבן וחולצות בצבע ירוק זית. הכוונה בחולצות היא לא לחולצות יפות שיוצאים איתן לבלות אלא לחולצות טריקו שמתאימות לתקן הצבאי. ככל שיהיו לנו יותר חולצות כך נוכל להחליף כל יום לבגדים נקיים (ועלינו לזכור שאנחנו יכולים לעשות כביסה רק פעם בשבוע במקרה הטוב). ככל שיהיו לנו יותר חולצות כך נוכל להרגיש נקיים יותר ויהיה לנו קל יותר בזמן האימונים. חשוב שיהיו לנו גם מספר חולצות נוספות או חולצות אקסטרה כי כאשר ההופעה החיצונית שלנו מרושלת מאוד אנחנו יכולים לקבל על כך עונשי משמעת מהמפקדים שלנו.

מה להביא לטירונות 02– מוצרי היגיינה אישית

בסופו של דבר ההחלטה מה להביא לטירונות 02 היא החלטה אישית לכל חייל ולכל חיילת. חיילות חייבות להביא לטירונות שלהן מוצרי היגיינה אישית. מוצרים אלו יכולים להיות מוצרים כמו מוצרי היגיינה אישית לזמן המחזור החודשי או מוצרי היגיינה אחרים כמו סבון ומשחות שיניים. חשוב שכל חיילת תדע איזה מוצרים היא צריכה ובאיזה מוצרים היא משתמשת ותקפיד לקנות אותן לפני שהיא מגיעה לבסיס. מוצרים נוספים שכל חיילת וגם חייל חייבים שיהיו להם כוללים שק כביסה איכותי שבאמצעותו ניתן לקחת כביסה מהבסיס הביתה כך שיהיה אפשר לכבס אותה ולנקות אותה.

מאמרים מומלצים:

ציוד גינון חשמלי

איתור נזילות

בית וגינה בריאות זוגיות טכנולוגיה ואינטרנט כללי לימודים נופש ואטרקציות פיננסים קוסמטיקה ואופנה רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נוטריון בתל אביב – העיר הגדולה לרגליכם
כל כך הרבה אופציות קיימות בתל אביב שכולנו אוהבים, וכולם מגיעים אליה מכל העולם. בין האופציות הללו גם...
קרא עוד »
יול 20, 2021
חומרי סיכה מומלצים בשנת 2021
כאשר מקיימים יחסי מין הכול נראה טוב וזוהר, החדירה נעשית מהר והגוף שלכם זורם עם גופו של אדם אחר עד...
קרא עוד »
נוב 29, 2021
מה בודקים לפני שעושים עבודות גבס בשפלה?
[caption id="attachment_1300" align="alignleft" width="291"] בדקו שקבלן עבודות הגבס עובד על פי תוכנית מסודרת[/caption] הגבס הוא חומר...
קרא עוד »
פבר 19, 2017